Gå til innhold

Anti-rasist er et kodeord for anti-hvit

Pasi

Anbefalte innlegg

Mix av ulike raser > masse bråk

Mix av ulike religioner > masse bråk

Mix av ulike trosretninger > masse bråk

Mix av ulike folkeslag > masse bråk

Mix av ulik etnisitet > masse bråk

Multikulturialisme > masse bråk

Dette kan man se tusenvis av eksempler på opp igjennom de siste 1000 eller 10.000 år, og man kan se det i en rekke land.

Slik vil det gå her på berget også, hvis ikke folk snart får opp øyelokka sine litt mer.

haha,

Mix av personer i fra forskjellige plasser -> masse bråk

Mix av personer i matkø -> masse bråk

Mix av personer som er uenige -> masse bråk

RASEHAT -> massebråk.

Why so much hate?><

Paradokset du skaper blir vi ikkje kvitt med å fjerne raser, då må vi rett og slett fordele verdens befolkning vekk i fra kvarandre sånn vi aldri møte kvarandre, då først kan du ungå bråk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette kan man se tusenvis av eksempler på opp igjennom de siste 1000 eller 10.000 år, og man kan se det i en rekke land.

Slik vil det gå her på berget også, hvis ikke folk snart får opp øyelokka sine litt mer.

Du har skjønt det! :thumbup:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Som du sikkert ser i det eg skriver så sier eg også at det er kulturell innblanding vi burde "frykte" viss vi ønsker det.

Men faktumet at den tråden her handler mye om folk fordi dem er svarte og raseblanding bare i rein genoverføring.

En rase er det du kan kallest i det du er født, du er et menneske i fra et folk.

Kordan du danner deg som menneske senere er kulturell innflytelse.

Men såklart, eg vil ha et norsk folk, men om nordmannen er svart eller kvit bryr eg meg ikkje om.

Men den dagen nordmannen blir assosiert som en muslim ol.

Så er det noko som er feil.

Jeg er imponert over hvordan du greier å dra Islam inn i dette.

En nordmann kan ikke være svart da nordmann er noe man er av rase, men en nordmann kan likefult være muslim.

Religion er grunnprinsippene i en kultur :)

En nordmann er ikkje nødvendigvis en Kvit mann.

Då finnes det vertfall ingen amerikanere?

Siden dem orginalt var indinanere.

Du liker ikkje innvandrere, det er ærlig sak det, men du argumenterer med er bare et paradoks, det har 2 sider av samme sak, for når alt kommer til alt, så er vi bare mennesker.

så "amrite?" lol

Lenke til kommentar

Mange år siden jeg skjønte det ja...:-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det blir for dumt å tro at eneste forskjellen på raser er hudfargen.

Kultur springer også utifra hvilken rase man kommer fra.

Mange år siden jeg skjønte det ja...:-)

Skal ikke så mye til å skjønne det. Bare lese litt historie og se på hvordan multikulturelle land er iforhold til monokulturelle land.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Som du sikkert ser i det eg skriver så sier eg også at det er kulturell innblanding vi burde "frykte" viss vi ønsker det.

Men faktumet at den tråden her handler mye om folk fordi dem er svarte og raseblanding bare i rein genoverføring.

En rase er det du kan kallest i det du er født, du er et menneske i fra et folk.

Kordan du danner deg som menneske senere er kulturell innflytelse.

Men såklart, eg vil ha et norsk folk, men om nordmannen er svart eller kvit bryr eg meg ikkje om.

Men den dagen nordmannen blir assosiert som en muslim ol.

Så er det noko som er feil.

Jeg er imponert over hvordan du greier å dra Islam inn i dette.

En nordmann kan ikke være svart da nordmann er noe man er av rase, men en nordmann kan likefult være muslim.

Religion er grunnprinsippene i en kultur :)

En nordmann er ikkje nødvendigvis en Kvit mann.

Då finnes det vertfall ingen amerikanere?

Siden dem orginalt var indinanere.

Du liker ikkje innvandrere, det er ærlig sak det, men du argumenterer med er bare et paradoks, det har 2 sider av samme sak, for når alt kommer til alt, så er vi bare mennesker.

så "amrite?" lol

Det er forskjeller på afro-amerikanere, og amerikanere av europeisk avstamning. Forstår du ikke dette siden de befinner seg innenfor det samme geografiske området?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Faktisk så er dette med at nordmenn nå skal være en betegnelse for all verdens folkeslag en del av konpspirasjonen og krigen mot vår rase. Dette er på samme måte som at sosialistene for noen år tilbake med stort hell greide å omdefinere betydningen av innvandrer til å gjelde også de som er rasemessig beslektet slik som svensker, dansker og tyskere. Dette fyller flere hensikter, den første at man kan peke på at innvandrere som gruppe er "vellykket" og dermed ønskelig, den andre er at man kan dekke over forbrytelser begått av spesifikke grupperinger og dermed skjerme dem fra represalier og på det viset fortsette folkemordet uforstyrret.

Satanisk er hva det er.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Faktisk så er dette med at nordmenn nå skal være en betegnelse for all verdens folkeslag en del av konpspirasjonen og krigen mot vår rase. Dette er på samme måte som at sosialistene for noen år tilbake med stort hell greide å omdefinere betydningen av innvandrer til å gjelde også de som er rasemessig beslektet slik som svensker, dansker og tyskere. Dette fyller flere hensikter, den første at man kan peke på at innvandrere som gruppe er "vellykket" og dermed ønskelig, den andre er at man kan dekke over forbrytelser begått av spesifikke grupperinger og dermed skjerme dem fra represalier og på det viset fortsette folkemordet uforstyrret.

Satanisk er hva det er.

Det landet du snakker om har eg aldri vært i, kor det er hen?

Lenke til kommentar

Okei, men hvorfor er det bare hvite land som skal akseptere massiv fremmedkulturell innvandring?

Fordi det har vært etterspurt arbeidskraft og det er i industriland (pr dato) mulighetene har vært for et bedre liv.

Er du klar over at 800 000 nordmenn utvandret fra Norge til USA mellom 1875-1925 pga. fattigdom og sult her hjemme?

Forskjellen fra den gang og nå (for folk på jakt etter bedre liv) er at det ikke er mer "uoppdaget" land som USA og Australia å bestette..

Lenke til kommentar

Okei, men hvorfor er det bare hvite land som skal akseptere massiv fremmedkulturell innvandring?

Fordi det har vært etterspurt arbeidskraft og det er i industriland (pr dato) mulighetene har vært for et bedre liv.

Er du klar over at 800 000 nordmenn utvandret fra Norge til USA mellom 1875-1925 pga. fattigdom og sult her hjemme?

Forskjellen fra den gang og nå (for folk på jakt etter bedre liv) er at det ikke er mer "uoppdaget" land som USA og Australia å bestette..

Det teller ikkje, for vi er ikkje svarte oO

Lenke til kommentar

Du sier at det er i industrinland det er muligheter for et bedre liv. Hvorfor er disse landene bedre enn andre? Nordmenn dro ikke til amerika for å leve på trygd og voldta.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du sier at det er i industrinland det er muligheter for et bedre liv. Hvorfor er disse landene bedre enn andre? Nordmenn dro ikke til amerika for å leve på trygd og voldta.

Norge er ikkje bedre en andre land, Vesten har skapt elendigheten som dem flykter i fra.

Vi er et rikt land, men vi har ikkje vært det spesielt lenge.

Vil gjerne at du underbygger det siste du sa der med meir en en påstand.

Lenke til kommentar

Du vil åpenbart ikke diskurtere på en seriøs måte?

Lenke til kommentar

Du vil åpenbart ikke diskurtere på en seriøs måte?

Jo, det vil jeg. Hva er din kommentar til artikkelen?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...