Pasi Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Anti-rasist er et kodeord for anti-hvit! Vi har alle hørt politikere snakke om mangfold, toleranse, forståelse, multikultur, innvandring, integrering, assimilering, smeltedigel og så videre. Hva er det de mener med disse ordene? Og hva er deres langsiktige mål? ”The goal of abolishing the white race is on its face so desirable that some may find it hard to believe that it could incur any opposition other than from committed white supremacists.” Dette skrev Noel Ignatiev da han jobbet på sin doktorgrad på Harvard. Anti-rasister vil sjeldent innrømme deres mål like klart som Professor Ignatiev gjorde. Anti-rasister vil sjelden omtale seg selv som ”raseforrædere” eller ”anti-hvite”, de vil heller ikke innrømme at folkemord mot hvite er deres mål. I stedet for å si det direkte gjemmer de seg bak ordet ”anti-rasist” for deretter å argumentere for en ”smeltedigel” hvor alle skal blandes og bli brune. Det pågående folkemordet mot den hvite rase kan bli delt opp i fire deler: (1) Demonisering av hvite. Dette kan føre til hvit selvforakt. (2) Innvandring fra den tredje verden blir tvunget på ALLE hvite land og KUN hvite land. (3) Tvungen integrering er det første steg mot assimilering (raseblanding). Assimilering er ikke tvunget direkte, men alle som motsetter seg dette vil bli fordømt og kalt ”rasist”. (4) Alle som protesterer mot det pågående folkemord mot den hvite rase eller deler av det, vil bli fordømt og beskyldt for å være en ”rasist” eller ”nazistsomvildrepeseksmillionerjøder” Demoniseringen av hvite er såpass omfattende at selv navnet ”den hvite rase” er et ord som få tørr å benytte seg av. Denne demoniseringen gjør at mange hvite har en skyldfølelse og dermed aksepterer ikke-hvit innvandring, integrering og assimilering som fører til en ”smeltedigel” hvor alle tidligere hvite land skal bli brune. Dermed utryddes den hvite rase. Tenk over alle unnskyldningene de såkalte anti-rasistene benytter seg av: Hvorfor må vi ha innvandring? Et ofte brukt argument for hvorfor Amerika må ha innvandring er fordi hvite stjal landet fra Indianerne. Hvis dette er den egentlige grunnen til innvadringen kan man jo spørre seg hvorfor Tyskland må ha innvandring. For som vi alle vet tok aldri tyskerne landet sitt fra indianere eller andre ikke-hvite grupper. Når dette blir poengtert vil du se at disse såkalte anti-rasistene forandrer argumentasjon. Nå vil de snakke om onde tyske nazister, Hitler og Holocaust. De sier det vil ha vært uholdbart dersom Tyskland med sin historie ikke vil ta in ikke-hvit innvandring. Så hva med Storbritannia og Frankrike? Storbritannia og Frankrike har ikke tatt landet fra noen og de har slettes ikke støttet Hitler. Ta notis av at anti-rasistene forandrer argumentasjonen igjen(!) og nå later som de er objektivt interessert i at tidligere kolonimakter skal ta inn innvandrere fra tidligere kolonier. Hva med Island? Islendingene tok ikke Island fra noen, de støttet heller ikke Hitler og har aldri hatt kolonier. Igjen ser vi at ”anti-rasistene” endrer argumentasjonen for så å kunne argumentere for innvandring og sier at Island har en aldrende populasjon og trenger arbeidere. Dersom du har argumentert med såkalte anti-rasister vil du se at de alltid har mange argumenter for hvorfor hvite land må ha innvandring. Hvis du ser på argumentene hver for seg vil de kunne virke genuine. Hva med Japan? Japan var alliert med Hitler, hadde kolonier og har også en aldrende befolking, men Japan har ikke massiv innvandring fra den tredje verden. Fordømmer anti-rasister Japan og anklager Japan for å være et rasistisk land? Nei! Det er fordi anti-rasister er 100 % anti-hvite, de er ikke anti-asiatiske. Enhver som protesterer mot denne agendaen blir automatisk stemplet som en rasist. Anti-rasister sier at den hvite rase er en sosial konstruksjon og at de ikke forstår hvem som er hvite…. Bortsett fra når noen skal få skylden for noe. De anti-hvite later som om de har store problemer med å identifisere hvem som er hvit og hvem som ikke er det, når de blir konfrontert av norskvennlige mennesker som vil bevare den hvite rase. Samtidig har de anti-hvite ingen problemer med å identifisere hvem som er hvit når de snakker om kolonisering, slaveri, diskriminering, rasisme og så videre. Anti-rasister vet, som alle andre, hvem som er hvit og hvem som ikke er det. Grunnen til at de benekter eksistensen til vår hvite rase er fordi de forsøker å rettferdiggjøre folkemord. Og husk; ingen ting rettferdiggjør folkemord! Anti-rasist er kun et kodeord for anti-hvit. Folkemord defineres i artikkel 2 av FNs konvensjon fra 9. desember 1948 om forhindring og avstraffelse av forbrytelsen folkemord. Her defineres folkemord som: ”en hvilken som helst av de følgende handlinger som er begått i den hensikt å ødelegge helt, eller delvis, en nasjonal, etnisk, rasemessig eller religiøs gruppe som sådan”: (a) Å drepe medlemmer av gruppen. (b) Å forårsake alvorlig legemlig eller sjelelig skade på medlemmer av gruppen. c) Bevisst å la gruppen utsettes for levevilkår som tar sikte på å bevirke dens fysiske ødeleggelse helt eller delvis. (d) Å påtvinge tiltak som tar sikte på å forhindre fødsler innen gruppen. (e) Med makt å overføre barn fra gruppen til en annen gruppe. Anti-rasister, som vi nå vet, er anti-hvite. De går etter alle hvite land og kun hvite land. Gjennom at de tvinger alle hvite land og kun hvite land til å ha innvandring, integrering og assimilering har de vist deres intensjon om å ødelegge den hvite rase helt. Bevisst lar de vår gruppe utsettes for levevilkår som tar sikte på å bevirke vår rases fysiske ødeleggelse helt og ikke bare delvis. Uansett hvilken unnskyldning de anti-hvite kommer med, hvorvidt det er lynsjingen av svarte i Sørstatene eller massedrapene på jødene for tre generasjoner siden, gjør de dette for å rettferdiggjøre folkemordet mot helt uskyldige hvite mennesker som lever i dag. Disse anti-hvite har en anti-hvit mentalitet. De tenker at uansett hva som har skjedd i fortiden eller uansett hva som blir gjort i nåtiden kan alt brukes til å rettferdiggjøre folkemordet mot vår rase, den hvite rase. Hva er vårt mål? Vi som er pro-hvite vil bevare vår rase. Vi mener at alle raser har rett til å eksistere, inkludert vår rase. Og det er alltid når vi inkluderer den hvite rase at disse som kaller seg anti-rasister blir sinte. Vi kjemper for vår eksistens, for retten til å leve. http://www.fmi.as/hovedside/543-kodeord-antihvit 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Salvo Skrevet 13. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 13. august 2011 Wow. Ren klipp og lim argumentasjon. Imponert nå. 15 Lenke til kommentar
Pasi Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Wow. Ren klipp og lim argumentasjon. Imponert nå. Syntes det var en bra artikkel. Følte du deg truffet kanskje? 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Det er heilt klart og tydlig at innvandring er negativt på alle plan. Vi som liker folket vårt mister det. Det er økonomisk negativt, det vi tener på innvandring er mindre enn det vi betaler. Det er klart å tydlig at ulike folkegrupper ikkje kan leve sammen i lang tid, det er det bevis for opp gjennom historien og umulig å ignorere. Sjølv ein nasjon med ein stat som aktivt prøver å førebygge rasime og hat, klarer ikkje å hindre personer å ha hatfulle tanker ovenfor kvarandre. Den såkalte mulitkulturen dei strever sånn for å skape er berre idioti. Kanskje det var positivt for eit par tusen år sidan når det ikkje var mulig å kommunisere over grensene slik vi gjer i dag, men fakta er at vi kan det i dag. Så vi trenger ikkje å importere personane sjølv for å vite noko om kulturen deira. Endret 13. august 2011 av medlem-141789 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234897 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Det er ikke noe problem med innvandring og multikulturalisme, men hvordan vi behandler innvandrerne. Hvis vi ikke hadde sleika dem opp etter ryggen og gitt dem allt vi kan når de satte foten inn i lande hadde jo invandrerne måtte jobbe hardt selv, når det blir mange arbeidsvillige på markedet vil jo folk starte bedrifter og lignende siden det da er mye mer lønsomt. Økonomien og markedet vill da gå bedre. problemet er ikke invandringen, men velferdsstaten. Endret 13. august 2011 av Slettet+981234897 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dux ducis Skrevet 13. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 13. august 2011 Denne artikkelen består av så mye løgn at det er direkte kvalmende. Nico69 burde virkelig våkne opp og oppsøke bedre kilder. Det er ingen plan om å utrydde den hvite rase. Det er ingen som mener det er så mye bedre å snakke om den "svarte" eller "brune" rase, mens den "hvite rase" er to ord man ikke bør nevne! Folk er bare møkk lei av alt dette lite betydningsfulle rase-våset. Ingen forsøker å benekte at mennesker er forskjellige, men det er nok slik at vi kan fint fungere sammen med hverandre! Det er heller ikke slik at anti-rasister, som er tolerante mennesker, ønsker å utrydde sin egen rase. En annen ting, som jeg finner EKSTREMT provoserende, er at dere støtt og stadig skal fortelle om hvor slemme folk er mot dere. "Ånei, alle kaller oss rasister eller sier at vi hører hjemme i KKK" eller "Folk bruker den hvite manns forbrytelser fra fortiden mot oss i dag". Dette er reinspikket bullshit, og hvis dere møter noen som argumenterer slik mot dere så skal dere le dem i trynet på den måten jeg sitter sog ler av dere. Ingen rasjonell person forsøker å rettferdiggjøre noe som skjer i Norge i dag med at sørstatne holdt svarte slaver. Så ikke lat som om dette er et reellt problem - Stoltenberg & Co gir vel FAEN i hva som skjedde i sørstatene for lenge siden. Milde himmel.. Beklager, men jeg kjenner at jeg ikke tolererer bullshit. Jeg burde øve meg på det. 10 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Enda en klipp og lim tråd.. Hiver meg inn uten og ha lest heile første posten. Rasehat er ikkje et aktuelt tema per dagsdato, det handler meir om kultur, kva farge folk har er vell likgyldig? Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Ikke for de som bryr seg om utseende, for dem er det veldig viktig Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Svart-kvit problematikk er noke som alltid har forundra meg... negere som flytter til Norge vil jo faktisk bli kvite etter noken 10år, PROBLEM SOLVED Va vell noken som hadde tatt bilde av seg skjøl og sønnen kvar dag, var små forandringer som visst nok skulle forandra pigmentstruktturen deres. Små forandringer men dei va der Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Suure. Man kan f.eks ikke se forskjell på nordmenn og de første pakistanerne som kom til landet, de har faktisk blitt fullstendig absorbert og integrert i den norske folkestammen. Og De Boere i Afrika som kom dit på 1600-tallet er nå fullstendig kølsvarte og kan ikke skilles fra "negrene" (rase eksisterer ikke og jeg er dum som faen) 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Suure. Man kan f.eks ikke se forskjell på nordmenn og de første pakistanerne som kom til landet, de har faktisk blitt fullstendig absorbert og integrert i den norske folkestammen. Og De Boere i Afrika som kom dit på 1600-tallet er nå fullstendig kølsvarte og kan ikke skilles fra "negrene" (rase eksisterer ikke og jeg er dum som faen) Pigment oppbygging går over generasjoner, men det er vanskligere og gå i fra kvit til svart en fra svart til kvit. "rase eksisterer ikke og jeg er dum som faen" Viss du mener det selv så er jo det kjempe flott. Men en kva har en hudfarge egentlig og bety? Er i mot innvandringspolitikken vi har i Norge, men ikkje forde at dei har ei anna farge en det vi har, det gentekniske er vell kanskje noke eg også kunne sett litt meir med skepsis på, siden eg meiner vi har "andre egenskaper" i genane våra pågrunn av utviklinga vi har hatt, for ja, det har noko og bety for gener. Raser eksisterer men med raseblanding så vil det faktisk forsvinne, til ei viss grad. Men eg går utifrå at det er jødane sin feil? 1 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Så raseblanding er å foretrekke mener du? Selv om at veien til en raseblandet befolkning ganske tydelig vil være en av vold? Bare for å bevise hva og til hvilken nytte? 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Sa da virkelig ikkje at eg foretrakk noke raseblanding Men eg ser ikkje problemet med raseblanding, kan du fortelle meg kva som er så fryktelig med at en i fra Afrika får et barn med en i fra Norden? Dem har vell like mye rett til og være lykkelige med kvarandre dei som kvar en anna "reinrasa" familie? Kulturell blanding og innflytelse derimot, det er fyfy Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Man kan nesten få inntrykket av at du er en av de som tror at rasisme skal opphøre bare ariske mennesker blir absorbert av de mørkere rasene, når tilfellet er det at selv på våre alt for mange asylmottak er etniske konflikter daglig og da i mellom ikke-hvite grupperinger, men denne type rasisme er man ikke så interessert i å ta tak i, det er i sosialistenes øyne mye verre den som den hvite majoriteten utfører mot minoritetene selv om at denne er mye mindre i omfang. Benekter du at det finnes renrasede familier også siden du må sette ordet i hermetegn? 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Haha eg trodde eg var drøy på og skape et ekstremt paradoks i mine eksempler Men er det ikkje kvite folk som slåss og herjer også då? joda, er selv i fra en arisk familie som har opphav med "reinrase" langt langt langt bak i tid, min bror gjore noke slektsforskning for og finne opphavet våres, klarte vell og spore oss bak til Svartedauden i Norge. Men les det siste eg skreiv. Det med kulturell blanding er noko vi skal være litt forsiktige med, siden vi i Norge har en liberal åpen kultur der vi setter ærlighet og repsekt for andre veldig høgt. Det er ikkje alle andre kulturer som har. Men en adoptert onge som har vokst opp i en norsk familie er vertfall i mine øyner ikkje et "problem" fordi han er svart. Men et enkelt ja nei spørsmål, har du noke direkte i mot hudfargen til folk? Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Nei, jeg har ikke noe i mot hudfargen til folk, jeg har noe i mot de som på død og liv skal fylle opp vårt land med rasefremmede slik at vi på sikt vil gå under som folk, de som favoriserer innvandrere i presse, de som narrer barn til å tro at rase ikke eksisterer, de som på tross av all statistikk skal fortsette nedover en meget farlig vei bare for å bevise overfor seg selv og andre dumskaller hvilke moralsk fortreffelige mennesker de er. Rase er mye mere enn hud, dette vet du så jeg foreslår at du kutter den type argumentasjon. 3 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hvorfor ikke stille samme spørsmål til de som er innvandringsforkjempere? Hva de har i mot lys hud? Har ikke samme slagkraft amirite? 3 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Som du sikkert ser i det eg skriver så sier eg også at det er kulturell innblanding vi burde "frykte" viss vi ønsker det. Men faktumet at den tråden her handler mye om folk fordi dem er svarte og raseblanding bare i rein genoverføring. En rase er det du kan kallest i det du er født, du er et menneske i fra et folk. Kordan du danner deg som menneske senere er kulturell innflytelse. Men såklart, eg vil ha et norsk folk, men om nordmannen er svart eller kvit bryr eg meg ikkje om. Men den dagen nordmannen blir assosiert som en muslim ol. Så er det noko som er feil. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Mix av ulike raser > masse bråk Mix av ulike religioner > masse bråk Mix av ulike trosretninger > masse bråk Mix av ulike folkeslag > masse bråk Mix av ulik etnisitet > masse bråk Multikulturialisme > masse bråk Dette kan man se tusenvis av eksempler på opp igjennom de siste 1000 eller 10.000 år, og man kan se det i en rekke land. Slik vil det gå her på berget også, hvis ikke folk snart får opp øyelokka sine litt mer. 5 Lenke til kommentar
Gutten fra eventyret Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Som du sikkert ser i det eg skriver så sier eg også at det er kulturell innblanding vi burde "frykte" viss vi ønsker det. Men faktumet at den tråden her handler mye om folk fordi dem er svarte og raseblanding bare i rein genoverføring. En rase er det du kan kallest i det du er født, du er et menneske i fra et folk. Kordan du danner deg som menneske senere er kulturell innflytelse. Men såklart, eg vil ha et norsk folk, men om nordmannen er svart eller kvit bryr eg meg ikkje om. Men den dagen nordmannen blir assosiert som en muslim ol. Så er det noko som er feil. Jeg er imponert over hvordan du greier å dra Islam inn i dette. En nordmann kan ikke være svart da nordmann er noe man er av rase, men en nordmann kan likefult være muslim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå