Gå til innhold

Omtale av Uplink (PC)


Anbefalte innlegg

dette virket som ett digg spill. hvor kan jeg kjøpe det? antitrust er også en veldig interessant film.

har alltid hatt lyst å prøve å hacke noen systemer, men jeg har aldri tord å prøve å lære d pga. økokrim. men når jeg kan ha d like gøyt i et spill så er jo d mye bedre. vil d kjøre på en pII-333mhz med riva tnt2 m64 og 160 mb sdram?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-02-07 19:43, eught skrev:

dette virket som ett digg spill. hvor kan jeg kjøpe det? antitrust er også en veldig interessant film.

har alltid hatt lyst å prøve å hacke noen systemer, men jeg har aldri tord å prøve å lære d pga. økokrim. men når jeg kan ha d like gøyt i et spill så er jo d mye bedre. vil d kjøre på en pII-333mhz med riva tnt2 m64 og 160 mb sdram?


 

Ett godt tips er å lese anmeldelsen, siden den svarer på de spørsmålene.

 

Jeg kan svare deg uansett:

 

* Spillet kan bare kjøpes på Introversion sine hjemmesider på internett (http://www.introversion.co.uk)

 

* Spillet vil fungere glimrende på maskinen du nevner. Alt du trenger er en Pentium prosessor eller lignende, 32MB RAM og mulighet til å kjøre OpenGL.

Lenke til kommentar

Til forfateren av denne artikkelen:

Det er litt vel hardt å ta i å påstå at det ikke finnes noen andre slike spill på markedet, det er bare endel år siden de kom ut.

 

Spillene Hacker og Hacker 2 lagd og gitt ut av activision i 1985 og 86 (respektivt) er spill av samme type som dette. Jeg syntes det var noe rart når påstanden "eneste i sitt slag" ble brukt.

 

Disse spillene kan fritt lastes ned fra nettet, da de ikke lenger har noen copyright..

Sjekk http://www.theunderdogs.org

 

Lord Thaniel

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-07 19:31, Macint0sh skrev:

Quote:


On 2002-02-06 21:17, tja||anal skrev:

Litt fett å bare pælme ut en haug med viruser og dritt og møkk for å herpe systemet. Fikk et oppdrag om å overføre ørten milliarder fra en steinrik til kontoen min
:grin:
Man lærer ikke noe om hacking, men du kan kanskje lære litt om hvordan hackerer jobber. Man må lære de forskjellige teknikken til å herpe den og den firewall'en osv. Prøv demoen før du evt. kjøper det...eller laster det ned...skal du laste det ned så trenger du ikke å laste ned demoen
:grin:
lol


 

Nå er jeg rett og slett lei av disse meldingene dine tja||anal. Slutt og konstant referer til warez og hvor kult det er å gjøre det. Hvis alle brukte warez, ville vi aldri se noen nye spill. Jeg gjentar, slutt å post slike meldinger ellers så er du uønsket her på forumet.

 

 

Yeye..skal holde kjeft..har jeg sagt det er kult? :grin: Sitter ikke å skryter av det er kult å laste ned spill, har ikke nevnt warez jeg nå? Btw..så er det ikke din business å kritisere meg for at jeg laster ned spill fra ftp'er...

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-07 23:42, thaniel skrev:

Til forfateren av denne artikkelen:

Det er litt vel hardt å ta i å påstå at det ikke finnes noen andre slike spill på markedet, det er bare endel år siden de kom ut.


Spillene Hacker og Hacker 2 lagd og gitt ut av activision i 1985 og 86 (respektivt) er spill av samme type som dette. Jeg syntes det var noe rart når påstanden "eneste i sitt slag" ble brukt.


Disse spillene kan fritt lastes ned fra nettet, da de ikke lenger har noen copyright..

Sjekk


Lord Thaniel


 

Jeg er full klar over disse spillene, men de er så gamle og uaktuelle å kjøpe idag at jeg valgte å ikke liste de opp.

Lenke til kommentar

Vil bare si at Uplink er det feteste spillet jeg noen gang har spilt!

Har selv fullversjonen..og det er dødsdigg!

 

Anbefaler alle å kjøpe det!

 

Det minner om AntiTrust og alle sånne "liksom hacke" filmer.

Veldig fancy og hollywood syns jeg.

 

Du bør ikke ha noen kunnskaper om programmering og hacking fra før...

Lenke til kommentar

Jeg synes at Uplink er altfor grafisk! Det skulle ha vært mye mer skriving og intasting av komandoer som f.eks ls, dir,cp, mv, og diverse. Det er et artig spill, men det skulle ha gått ann å skrive inn ipen selv. Det skulle ha vært mye vanskeligere å finne iper. Det er masse småtteri men alikevel, små ting utgjør selve spillet synes jeg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Quote:


On 2002-02-10 16:00, amund skrev:

GTS: Jeg ber deg endre signaturen din. Alternativt vil vi sperre muligheten for å legge inn bilder i signaturen.


Signaturen din ødelegger både bredden på forumet, og er veldig "tung" å laste ned.


Mvh,

Amund


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: amund på 2002-02-10 16:01 ]</font>


 

Hehe... Er det for mye fet HW der for den stakkars linja di? *knis* (jeg ser ikke no tung grafikk eller noe i siggen som du referer til...)

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-25 19:40, Shadow_iX skrev:

Kjøpte Uplink brukt via post - men fikk da ikke med esken - hva er passordet for den medfølgende ZIP-Fila som er Passordbestyttet?


Anyone?


 

Hvis du har lest anmeldelsen av spillet (link i første post), så leser du dette:

 

Utvikler Introversion har nemlig lagt inn en hel del snacks og hemmeligheter rundt om kring i tittelen. Ett kjapt hint er: Undersøk coveret grundig. Selv coveret er mer enn hva du får inntrykk av med det blotte øyet. En gamebible er for eksempel lagt ved på CD-en. Denne inneholder håndskrevne notater fra utviklingsprosessen. Problemet er at det er en zip-fil med et passord. For å lese bibelen, må du cracke passordet. Hvis du er skikkelig flink kan du til og med finne Introversion sin IP-adresse i spillet. Disse hemmelighetene er en viktig del av spillet, og bidrar til å gjøre det til mer enn bare et spill. Uplink er et interessant konsept.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle spare den slitene PC'n min for masse timers me arbeid jeg....

 

Advanced Zip Passowrd Recovery saken jeg lastet ned demo av tar bare 5 tegn - så hvis PW'et er lenger enn det så får ikke jeg elst bibelen da...

 

Hva med å spare min Classic P-233@262 for litt arbeid da.. hehe.. den sliter nok som det er nå om dagen.. :wink:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Siden det ikke er multiplayer-muligheteri uplink. Verken LAN eller internett.

Da lurer jeg litt på hva Network Options er til.. Man kan lage server og koble til en server.

 

Hvis det kommer en multiplayer-versjon i fremtiden blir det jo litt snålt hvis alle spillerne "spoler" tiden framover..

Slik at jeg er i år 2010 mens kanskje en venn av meg har spolt seg fram til 2011.

 

Noe jeg kom til å tenke på.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Quote:


Den 2002-02-07 19:33, Macint0sh skrev:

Hvis du ikke har orginalversjonen kan du kjøpe orginalversjonen, så kan du forvente hjelp. Hvis ikke: STFU FFS. Tyd den du...


Jeg gjentar at vi ikke ønsker noe som helst av warezprat her på forumet. Vennligst respekter det.


Hvis det blir flere warez postinger sletter jeg de bare.



 

Hehe...skal jeg oversette for ham?

 

Jaja, ellers så har jeg full version og lurer på hvordan jeg skal ødelegge et system for godt. Mission briefing sier "...use any means necessary, including virus attacks..."

 

Håper på hjelp :smile:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Dette er jo verdens enkleste spill når man har holdt på med det en stund. Det er en stund siden jeg fikk det(2år) og den nyeste patchen har jeg ventet sååå lenge på, den var kjærkommen. Det eneste som er litt tuffsete det er at man får dårligere betalt for å bryte deg inn i bankene enn å skifte på en såkalt "criminal record" Bankene er død og pine, med andre ord, stor sjangse for at man blir tatt! dessuten er det dumt at man må jobbe så inni hampen fort for å få avviket revelation! Det de sier om holdbarheten til spillet kan disskuteres, nå er jeg mer eller mindre drittlei av spillet, men det kan hende jeg tar det frem en lørdagskveld og spiller det utover de små timer.......

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...