Cookiemonster25 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg er ikke prestige. Jeg var i level 56 og skulle spille Split screen da jeg så at var i level 1. Jeg er i level 31 på live så det er ikke det. Noen som vet hva som har skjedd? Er det murlig å få tilbake det jeg har gjort? Lenke til kommentar
Long Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Formuleringa di var jammen meg forvirrende. Sier du at du var level 56 offline og level 31 online? For det høres riktig ut da, fordi profilene offline og online er seperate. Hvis det var det du mente, så vet jeg ærlig talt ikke hva som har skjedd med savesene dine. Du har vel ikke spilt med en gjesteprofil? For progresjonen lagres ikke for sånne profiler. Kanskje save-filene har blitt korrupte? Hva med singleplayer-delen? Har progresjonen der blitt sletta? Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 heh.. det heter da virkelig «tilbakestilt» og ikke «resetet» på norsk [/off topic] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå