wil Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 jeg har reinstallerte XP på en maskin, så har jeg laga 2 kontoer. en til å ha til nettverket, hjemme hos meg å en annen konto til et trådløstnettverk. dette gikk relativt greit. systemet fungere sånn at min konto fungere som det skal på nettverket her hjemme å den andre kontoen fungerer ikke her typisk nok. det er normalt. men det som jeg sliter med at er hvis jeg skifter arbeidsgruppe navn i den ene kontoen så skifter den automatisk i den andre kontoen også. finnes det måter å få det til slik at man får forskjellige navn i de forskjellige kontoene arbeidsgruppe navn altså. Håper på mange svar. Lenke til kommentar
Isdas Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Hei De forskjelklige kontoene du har på dataen er nok antagelig vis administratorer (begge 2). Det du da må gjøre er å skifte den ene fra administrator til begrenset bruker (husker ikke helt hva det het ) Da kan du forandre den ene kontoen uten at den andre kontoen forandrer seg (trur jeg). Hilsen Isdas Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 skal sjekke det. men det som er poenget mitt her da. er at jeg skal kunne bruke to forskjellige brukergrupper på kontoene dvs. en gruppe på en konto og en annen brukergruppe på den andre kontoen. skal prøve å gjøre slik at min hovedkonto blir Admin, så setter jeg en arbeidsgruppe der også setter jeg en annen arbeidsgruppe på den andre kotoen bare at den er begrenset da. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Tror ikke du kan være medlem av mer enn en arbeidsgruppa av gangen, så desverre vil nok ikke det du ber om fungere... des,OUT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå