Slettet-YGj9hz Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hei, Hva skal til for å få en ny telefon via Netcom forsikring? Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Vilka skader är det på telefonen? annars skulle jag nog bara ringa Netcom 05050 Lenke til kommentar
Slettet-YGj9hz Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Jeg oppgraderte til den beste forsikringen nå. Da skal det dekke alle skader. Forøyenblikket fungerer telefonen, men det er bare så vidt. Knust skjerm og treg telefon etc. Så jeg tenkte hvis jeg "mister" telefonen i badekaret, burde jeg vell få en ny telefon? Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 asså olycker händer så lätt. men jag uppfodrar dig inte till att begå försäkringsbedrägeri. men skulle olyckan vara framme og du körer över den med bilen eller tappar den i badet så kan det nog hända att du får en ny ja Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Om du har den dyreste (til 69kr) så kan du få ny ja, om du knuser den eller om den streiker pga vannskade. Men, om du faktisk allerede har knust telefonen, og kjøpte forsikring nå, og har planer om å kaste den i badekaret for å få ny, så er det bedrageri. Det ambefales IKKE! Lenke til kommentar
Slettet-YGj9hz Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Hvordan skal de vite dette? Er jo ikke noe de kan si noe på, de kan ikke bevise noen ting hvis ulykken skulle intreffe? Lenke til kommentar
TotalVarsling Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 det får stå för din egna moral =) Lenke til kommentar
Slettet-YGj9hz Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Jeg endret forsikringen i morges, så jeg bør vell ikke ha noen uhell før jeg har betalt neste mobilregning. Så kanskje jeg sklir og faller på badet med telefonen i hånden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå