julieej93 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Jeg, kjæresten og ei venninne planlegger for tiden en tur til varmere land rundt nyttår, og trenger noen forslag fra dere til hvor vi burde overnatte. Vi har lyst til at selve reisen skal være biligst mulig. Det blir nok en plass på kanariøyene, men har noen av dere forslag til hvilke hotell vi burde velge? Vil helst ha et hotel i et rolig strøk, men gjerne litt nærme butikker og strand. Kom med forslag! Endret 13. august 2011 av julieej93 Lenke til kommentar
Eddie1234 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hei Vil annbefale å reise til vietnam. Har ikke vert der men der er bra temp. om vinteren, det er veldig billig og det er ikke så mange turister. De fleste tenker at vietnam, næææ, men det er faktisk bra der. Ta litt tid å surf på nettet å se. Eneste som kan bli dyrt er flybil. men hvis dere ikke er så kresne så trenger ikke den å være dyr heller. - ****** Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Har dere vært på Grand Kanaria om vinteren før? Har gjort det og syntes et var for kaldt. 18 grader i vannet og 15 grader i luften om kvelden holder ikke for meg. Ikke oppvarmede bassenger er rene isbad. Om varme og bading faktisk er det dere er ute etter vil jeg anbefale at dere ser dere om etter en varmere destinasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå