Niklasp Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Her er sommerens ti mest populære. Artikkel: Er du ute etter ny bærbar datamaskin? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Aser? ... Virkelig? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Aser? ... Virkelig? Jaha? Er du også en av de som har lite greie på Acer? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg kommenterte bare stavefeilen i ingressen til artikkelen: "Samsung, Asus og Aser er populære denne sommeren." Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg kan skyte inn at dersom man er på jakt etter de beste modellene framfor de mest populære, så kan tråden min her være verdt en kikk. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jale: Søkte i artikkelen etter Aser før jeg kommenterte for å unngå den missforståelsen, samt at det var 23 minutter siden din kommentar. Lenke til kommentar
bongobongo Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hvilken verdi har denne artikkelen egentlig? ... viser hvilke bærbare som man har søkt etter .... bahhhh En mer interessant sak vill, kanskje, vært å vist hvilke 10 som selger best. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg tipper at dette er en fornorskning som Hardware driver med eller? Ble det ikke bestemt at Hardware skulle skrive f.eks Ipad istedenfor iPad? De har vel nå tatt det et steg videre med fornorskning og Acer er først ute med ~Aser.....Jaja Tilbake til tråden igjen, jeg syntes det var en bra oversikt, passer meg ypperlig. Lenke til kommentar
Saiaku Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hadde vært bedre med noen litt kraftigere maskiner og sett bort i fra de bittesmå pcene som ikke duger til noe. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Jeg synes det er mye dårlige greier i år. Mye halvgammelt med fjorårets prosessorer, dårlige grafikkløsninger og i det hele tatt. Ga bort min Acer Aspire TimelineX 3820TG Core i5-450M, HD5650M som jeg kjøpte i juli i fjor til 5995,- til dattern i april i år (bursdag). Det var en virkelig god laptop men jeg sliter voldsomt med å klare å finne noe som blir en oppgradering etter den. Skuffende. Endret 13. august 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
joerlend Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Av alle de bærbare PCene jeg har hatt, så er jeg helt klart mest fornøyd med Acer'n min, en Aspire 1810TZ. Den er på alle mulige måter svært god. Alt er godt gjennomtenkt til minste detalj. Bare måten de har ordnet med strømforsyningen på, er noe som gjør den bedre enn alle de andre jeg har hatt. Jeg har aldri hatt noe forhold til Acer før, så jeg ble virkelig positivt overrasket. Lenke til kommentar
leopex Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg er kjempe fornøyd med Acer, eneste jeg har og utsette på min timeline 8859 er at etter et fall i bakke, datt det ene feste til skjermen av. Og festene er bare limt på. Så etter mange forsøk på og fikse dette, har jeg endt opp med skruer, og dette ser jo ikke veldig bra ut. Men kjempe bra pc, men mye bra innhold! Lenke til kommentar
Occi Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Litt kjedelig utvalgt for å være ærlig, men fint at det skrives slike artikler uansett, selv om det er mye klaging fra folket her! Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg er også veldig fornøyd med Acer... Har for tiden 6 acer i huset(to er mine, tre som er pappa sine og en stasjonær til mamma) og har ikke opplevd noen feil og aldri hatt de på reparasjon. Skal nå selge min timelime 5810tg pga at jeg vil ha en som er mindre(den jeg har nå går ikke ned i sekken), enda bedre batteritid(den jeg har nå har jo egentlig greit nok batteritid, men 3-5 timer med blandet bruk kan bli litt lite faktisk) og bedre specs til spilling. Ellers så er jeg fornøyd med hvor tynn den egentlig er og skal gå for en ny pc med greie specs, som er tynn, lett og liten(13,3") og samtidig ha god batteritid har sett meg ut en modell, det er ikke acer og den er ikke nevnt her ... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Desverre ser de nye Acer maskinene helt forferdelig ut ellers hadde det kanskje blitt en slik på meg nå. Lenke til kommentar
torfinns Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Uten å ha sjekket noe mer grundig tror jeg denne Acer'en fra Komplett er noe av det mest spennende jeg har sett i klassen under 10000 Lenke til kommentar
War Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Er det ikke dumt å lage lister etter populær? Folk som ikke har råd til, folk som ikke vet hva de kjøper, folk som kjøper pga det er billig osv styrer resultatene og ikke hva som er bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2135415 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hadde sikkert ikke vært så dumt å inkludere veiledende pris direkte i artikkelen. Om dette skal hjelpe en person på jakt etter ny bærbar bør det iallefall være en litt klarere distinksjon mellom prisklasser. Dette på grunn at artikkelen går på tvers av alt fra ultraportabel til spill-PC. Artikkelen var på ingen måte misvisende. Den er sorterer etter popularitet, som naturlig nok har et bredt område å dekke. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 ASER AS med .as toppdomene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå