Xecuter Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Jeg skal kjøpe nytt skjermkort. Har hatt et GeForce G210 til nå, men jeg mistenker at det er defekt da maskinen låser seg ofte, særlig med mye bruk av flash. Nå har ikke jeg fulgt med på hva som er best av nVidia og ATI drivermessig, så derfor spør jeg, har dere tips til et skjermkort jeg kan kjøpe? Må ha: - HDMI, FullHD - Mulighet til å kjøre 1080p på GPU, dette kommer vel an på driveren - Vifteløst, vil ha en maskin som gir minst mulig støy - Være billig Kortet skal brukes til å se film på TV for det meste, ingen gaming eller noe sånt heavy. Kom med tips. Endret 6. september 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
olear Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 (endret) Det er da bare å kjøpe det billigste kortet fra nVidia* 8-serien eller bedre? * Og ATI hvis driveren tillater decoding av video. BTW: Sikker på at kortet ditt er ødelagt? prøv X.org sin driver eller andre versjoner fra nVidia. Endret 15. august 2011 av olear Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå