sdf123 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg skal lage pop art av meg selv i sort/hvit, slikt som dette: Skal brukes til en nyfødt som egentlig bare se kontraster nå og da tenkte jeg bilder av mor og far ville vært perfekt å vise til han:) Men er det en enkel måte å gjøre dette på? Feks ved et freeware program eller lignende? Lenke til kommentar
kaian Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 De fleste bildebehandlignsprogrammer har en eller flere muligheter for å gi deg dette enkelt, f.eks. picasa, gimp, osv. Se etter "Filter" og "Pop-art" eller gjør det selv med "Posterisering". Enklere å gi konkrete tips om du sier noe om hvilke programmer du allerede har, eller i det minste hvilket operativsystem du bruker. Men, bortsett fra det, hvis du henger opp normale bilder så vil babyen få trenging i å se mer enn bare de skarpeste kontrastene. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Jeg kjører windows 7 og prøver i skrivende stund ut Lightroom. Men kan ikke se å finne å noe plugins til det. Vet du om noe? Har picasa pop art plugin? Vi fikk anbefalt av jordmor og sette opp bilder med kontraster, helst sort/hvit, derfor jeg vil prøve dette Lenke til kommentar
kaian Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg kjører windows 7 og prøver i skrivende stund ut Lightroom. Men kan ikke se å finne å noe plugins til det. Vet du om noe? Har picasa pop art plugin? Picasa har vel ikke plugins, men en funksjon for pop-art har det. Google har litt om lightroom og pop-art, men jeg kjenner ikke Lightroom, så du må sortere gjennom det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå