Gå til innhold

BK: ... hun så lyset

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

synes dette var et "tøft bilde. vinkel og strukturer og iike minst siluetten her gjør dette meget spennende.. Men er usikker på behandlig, vet ikke om jeg liker den kornete/røffe stilen. synes det blir litt mye. men liker godt fargetonen i bildet med rammen som gjør dette til et kunstverk. :) Flott

Lenke til kommentar

synes dette var et "tøft bilde. vinkel og strukturer og iike minst siluetten her gjør dette meget spennende.. Men er usikker på behandlig, vet ikke om jeg liker den kornete/røffe stilen. synes det blir litt mye. men liker godt fargetonen i bildet med rammen som gjør dette til et kunstverk. :) Flott

Hei thoar

Takk for den utfyllende og konstruktive kommentren din her - dette setter jeg pris på. Ble kanskje litt mye røffhet, men derfor laget jeg det såpass mørkt.

RAK-foto :new_woot:

Fint komp.og fine farger god dybde

Takker for kommentaren din.

RAK-foto

Lenke til kommentar

Jeg var kansje litt upresis i komentaren, men kan prøve en gang til.

Syntes du har knipsert et flot motiv, der du klarer og styre alle linjene på en fin måte.

Jeg har faktisk ikke noe å utsette på dette bildet, komposisjonsmessig.

Som jeg sa tidligere så var det mye linjer her, og det jeg liker med dette bildet er linjen som ikke syntes,

damen som går mot lyset. og hele den settingen der drar oss innover i bildet og det liker jeg :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...