RAK-foto Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 ... hun så lyset Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
thoar Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 synes dette var et "tøft bilde. vinkel og strukturer og iike minst siluetten her gjør dette meget spennende.. Men er usikker på behandlig, vet ikke om jeg liker den kornete/røffe stilen. synes det blir litt mye. men liker godt fargetonen i bildet med rammen som gjør dette til et kunstverk. Flott Lenke til kommentar
karoald Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Fint komp.og fine farger god dybde Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 synes dette var et "tøft bilde. vinkel og strukturer og iike minst siluetten her gjør dette meget spennende.. Men er usikker på behandlig, vet ikke om jeg liker den kornete/røffe stilen. synes det blir litt mye. men liker godt fargetonen i bildet med rammen som gjør dette til et kunstverk. Flott Hei thoar Takk for den utfyllende og konstruktive kommentren din her - dette setter jeg pris på. Ble kanskje litt mye røffhet, men derfor laget jeg det såpass mørkt. RAK-foto Fint komp.og fine farger god dybde Takker for kommentaren din. RAK-foto Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Flott bilde, masse linjer i system og forholde seg til, godt komponert og fin ertterbehandling. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Flott bilde, masse linjer i system og forholde seg til, godt komponert og fin ertterbehandling. Hei og takk skal du ha for kommentaren din - var det ikke noe negativt - noe som du ikke likte? RAK-foto Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg var kansje litt upresis i komentaren, men kan prøve en gang til. Syntes du har knipsert et flot motiv, der du klarer og styre alle linjene på en fin måte. Jeg har faktisk ikke noe å utsette på dette bildet, komposisjonsmessig. Som jeg sa tidligere så var det mye linjer her, og det jeg liker med dette bildet er linjen som ikke syntes, damen som går mot lyset. og hele den settingen der drar oss innover i bildet og det liker jeg Lenke til kommentar
Anne Øverås Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Så bra, veien, tunnelen, lyset, dybden. Skulle ønske kvinnen var helt mørk slik at jeg ikke så ryggsekken her. Liker strukturen du her får frem her i tunnelens vegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg