jigaplow Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Hallo! Det viser seg at jeg kun har TBS II, All Saints Day. Er jeg nødt til å se eneren fra 1999 før jeg ser toeren, eller har de ikke noen sammenheng mellom hverandre? Setter pris på kjappe svar! Er nå det gjelder EDIT: Mye forlangt med et kjapt svar når jeg ser på klokka. Ser Saving Private Ryan, så får jeg ordne eneren av TBS til i morgen. Så ser jeg dem i korrekt rekkefølge. Endret 13. august 2011 av jigaplow Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Å se eneren er ikke dumt. Også den beste av de to etter egen mening. Lenke til kommentar
jigaplow Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Eneren er (nesten) alltid best! Ble visst et kvikt svar på meg allikevel. Men da er jo saken biff uansett! Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Se en'ern, gi faen i to'ern, den er latterlig dårlig. En'ern derrimot er veldig bra. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Boondock Saints 2 kan du bare kaste. Se den første filmen og glem at den andre overhodet eksisterer. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Er lurt å se eneren først, men tror det går helt fint å se toeren først også. Men eneren er uansett den beste. Uten tvil. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå