Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tips til å få ned feberen?

Anbefalte innlegg

Heisann. Klokken er litt over halv fire om natten, og jeg får overhodet ikke sove. Som tittelen sier vil jeg sette pris på tips til å få ned feber/evt lindre smertene. Merket da jeg våknet i går at noe var galt, da det er årevis siden jeg har vunnet noe mer enn en forkjølelse. Er stiv og støl i hele kroppen, har moderate smerter i ryggen og knasker Pinex uten særlig effekt. Har flere ganger forsøkt å telle sauer med en våt klut på pannen, har druknet hodet i vasken fylt til randen med iskaldt vann, og vurderer nå å ta en kald dusj og sitte meg utenfor, dog det alternativet bærer preg av kontraproduktivitet. Bøtter ellers ned på cola og eier ikke matlyst.

Wait it out? Goddamnit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jupp!

37 til 39.5 er helt kurrante greier , til og med korte perioder med 40 feber kan gå greit men man bør kontakte lege så fort allmentilstanden eller andre slemme symptomer kommer på bildet eller det går litt tid (dvs 40c i flere timer og feberen går ikke ned).

Sannsynligheten for at du har fått deg noe rusk i systemet er stor, derfor kan jeg bare si : God Bedring :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...