jaskorpe Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Før eg for på ferie las eg om LFS, og eg vart heiltent med ein gong. Eg begynte med godt mot og høge forventingar, men eg vart litt skuffa då eg såg at nesten alle programma var eit stykke frå å være det nyaste som fanst. Eg forstår jo at det ikkje kjem nye utgåver av LFS så snart eit program kjem i ny versjon (sidan det sikkert tek litt tid å få alt til å funke med einannan). Men eg er råka av ein grusom trang til å alltid ha det nyaste og beste og her kjem eigentleg spørsmålet: Blir det bra nok å bruke det som LFS 4.1 brukar eller bør ein vente? Om ein ventar kan ein jo eigentleg vente for alltid, for det kjem alltids noko betre. Men no kjem jo snart linux2.6 og dette er jo eit langt steg opp og fram i utviklinga. Eg skjønar jo at eg kan legge inn nye kernelar i ettertid, men systemet vil jo være bygd på kernel-headerane til 2.4.20. Er ikkje det litt uheldig? Det er jo ikkje berre å legge inn nye kernelheaderar? Det blir jo også bygd av ein gammal gcc? Er gammal programvare noko å frykte? Hadde satt enormt stor pris på svar som kunne kaste litt lys over saka. Om eg skal over til LFS vil eg gjerne sleppe å gjere det om igjen sidan det tek ei god stond å bygge LFS. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Bruk CVS-versjonen av boken ("alltid" oppdatert). Den er helt stabil (mener nå jeg), og helt bleeding edge, utenom det at den bruker 2.4.20 istedet for 2.4.21, men det fikser du lett selv. Alt annet er helt bleeding edge. Og angående 2.6-kjernen: Snart og snart... er nok noen måneder til. Oppgraderingen til 2.6 skulle da gå relativt smertefritt. Det eneste problemet er at module-loaderen for 2.5/2.6 er en helt annen enn den som brukes mes 2.4. LFS-folkene er i full sving med å finne på en fin måte for å gjøre overgangen glatt. Videre ønsker jeg deg velkommen til LFS-land, og synes du bør gjøre et stopp i #lfs på irc.linuxfromscratch.org . Lenke til kommentar
jaskorpe Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 Takk for et veldig bra svar. Men cvsversjonen er ikkje heilt bleeding edge. gcc var gammal (trur eg). Du brukar LFS gspr? er det den einaste distroen du har? Eg orkar ikkje å ha fleire distroar på maskina mi, og Slackware var ein ok plass å starte (bortsett frå Red Hat for 4 år sidan. Det tok 3år før eg prøvde igjen ), men no er eg nok klar for noko som er litt meir custom. Skal prøve den #lfs. Tusen takk Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Jeg kjører LFS. Brukte CVS, men la inn f.eks GCC som var enda nyere enn det som sto i boka. Sjekka for alt jeg installerte om det var noe som var enda nyere. LFS er knallgøy Lenke til kommentar
gspr Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Takk for et veldig bra svar. Men cvsversjonen er ikkje heilt bleeding edge. gcc var gammal (trur eg). Du brukar LFS gspr? er det den einaste distroen du har? Eg orkar ikkje å ha fleire distroar på maskina mi, og Slackware var ein ok plass å starte (bortsett frå Red Hat for 4 år sidan. Det tok 3år før eg prøvde igjen ), men no er eg nok klar for noko som er litt meir custom. Skal prøve den #lfs. Tusen takk Sorry for at jeg var litt treig nå. - Ja jeg bruker LFS. - Ja, eneste distroen for øyeblikket. - GCC: Ikke nødvendig med den helt siste. LFS-folket er på saken, men GCC 3.3 inneholder ikke de helt store forandringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå