Gå til innhold

PayPal tøbbel. Trenger hjelp!


Hugol

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Det er en ganske lang historie, men jeg trenger akutt hjelp. Det var i dag tidlig jeg dro ned på 7-Eleven, for å kjøpe meg et Visa SpendOn på 3500 kr. Min bror har bursdag neste uke så jeg tenkte å kjøpe noen klær til han via Abercrombie & Fitch, som han elsker, på deres nettside.

 

På nettsiden aksepterer de VISA og PayPal. Jeg har tidligere hatt gode erfaringer med PayPal og synes dette er enkleste metoden å bruke. Om det spiller noen rolle hadde jeg også kjøpt noen artikkler på en annen side før jeg tok ut orderen hos A&F. Vanligvis pleier det å komme en bekreftelse på orderen din, men det kom ingen. Jeg ventet i 3 timer uten noen bekreftelse, og tok umiddelbart kontakt med kundeservice. De har så langt vært til ingen hjelp.

 

Orderen jeg har på Abercrombie & Fitch tilsier at orderen står som status, Pending. Likevel har jeg ingen ordre som er plassert på deres nettside og de kan ikke se noen transaskoner via PayPal. Jeg skjekket saldoen på kortet etter transasksjonen og kortet var trukket med nøyaktig beløp.

 

Nå er jeg rimelig forvirret og Abercrombie ber meg kontakte PayPal. Dette er ikke så lett når jeg får opplyst om at ordrenummeret ikke er "valid" og at linjene deres er nede til mandag og at det koster gryn å ringe til dem.

 

Noen som kunne hjulpet meg? Hva som helst, bare jeg får pengene så fort som mulig tilbake. Skal jeg kontakte SpendOn og få litt informasjon fra deres side? Legger også med orderen om den kan være til hjelp.

 

Masse takk på forånd!

 

post-197831-0-87395900-1313194549_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

först o främst så har du kviteringen från paypal,

paypal kan vara behjälpliga med att få tillbaka pengar men det är inget som går "snabbt" =)

 

du borde ta kontakt med firman du handlade hoss og ge dem kopi på kviteringen från paypal, om du ikke har råd att ringa dem normalt så kan du alltid lasta ner skype.

 

ser på ordern att den saknar levererings adress vet inte om det spelar någon roll men jag hade kontaktat butiken först og tatt det därifrå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...