Espen Ørud Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 American alligator (Alligator mississippiensis) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Ble veldig bra dette! Lenke til kommentar
ronnsol Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Huff, skummel kar, men ser ut som den smiler. Gode farger du har fått frem, tross vanskelige lysforhold. Likte dette Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Fint billede i en god opsætning. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Veldig flott teknisk kvalitet med så høy iso, har du kjørt støyfjerning? Fint presentert også, kunne kanskje ønsket mer lys på snuta, men iblant mangler det derre lyset Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Ble veldig bra dette! Takk for tilbakemeldingen, Torhild Huff, skummel kar, men ser ut som den smiler. Gode farger du har fått frem, tross vanskelige lysforhold. Likte dette Det var hyggelig! Fint billede i en god opsætning. Takk så mye, John Veldig flott teknisk kvalitet med så høy iso, har du kjørt støyfjerning? Fint presentert også, kunne kanskje ønsket mer lys på snuta, men iblant mangler det derre lyset Veldig lett støyfjerning i LR. Forsøker alltid dra minst mulig i støyfjerneingsspaken, eller rettere sagt så forsøker jeg gjøre opptakene på en slik måte at det minsker muligheten for støy slik at jeg etterpå må dra minst mulig i den spaken ettersom dette også ødelegger for andre smådetaljer i bildet. Og ja, er enig i snuta, men her var det å bruke det lyset de hadde tilgjenglig, ikke akkurat stedet for å rigge blitzer og reflektorer ;-) . Og det er såpass mørkt frempå snuten at jeg droppet forsøket med å pensle inn mer lys her. Måtte dratt på såpass at det hadde blitt merkbart med støy i området. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg