Prologue Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hei! Jeg har fått en relativt stor sprekk som går på tvers innvendig i laptopen min. Pc'n ble kjøpt i 08. Det har ikke vært noen overdreven hard bruk av laptopen som jeg er kjent med. Har jeg rett til å reklamere på denne type skade? Her er et eksempel på hvordan skaden ser ut: Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Du skal være ekstremt flink for å få det der på reklamasjonen. Det er en typisk fysisk skade. Dekkes ikke av garanti eller reklamasjon. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hvordan fikk du til å printscreene skaden? o.O Lenke til kommentar
Prologue Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Hvordan fikk du til å printscreene skaden? o.O Det er ikke min skade. Google. Men den ser veldig lik ut, dog ikke så tykk. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Slikt er normalt sett ikke en reklamasjonssak, dette er noe som kan ha skjedd ved f.eks trykk bak på lokket av skjermen o.l. - Mortis Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Dette er ikke en skade som oppstår pga feilproduksjon eller svak konstruksjon, men påvirkning utenfra. Går ikke på reklamasjon nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå