Hveding Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hei. Nettopp satt i alle delene i pcen. Alt er koblet til, men får et problem. Skjermen viser ikke noe bilde, men når jeg tar ut kabelen av skjermkortet, så står det "No Signal".. Men når jeg kobler det til kortet igjen, så blir det svart skjerm, og LED lyset på skjermen blinker.. Noen som kan hjelpe ? Mvh Patrick. Lenke til kommentar
ArttuX Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Nettopp satt i alle delene i pcen. Alt er koblet til, men får et problem.... Dersom du akkurat har bygd pc er det mindre sannsynelig at det er skjermen din som er problemet. Poster BIOS? (Harddisken begynner å spinne, viftene går først høyt så roer de seg ned, piip eller lignende) Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Skjermen er tvilsomt problemet. Det med hard diskene har jeg ikke tenkt over.. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 kan vel også nevne at i de første 2 sekundene så lyser tastaturet, musen og pc skjermen.. Men så går alt i svart etter det. Akkurat som de ikke får strøm etter de 2 første sekundene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå