Step_up Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Hva gjør du Ojo?!?!?!?!?!?!?!JOBB HJEM FOR FAEN!!!!!!!! Hva i Helvete er det vitsen med Bentley?!?!?!?!?!?! Han skal for HELVETE ikke få vende deg vekk på den måten Mjelde din klovn!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Her støtter vi laget, ser jeg... Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 FRISPARK TIL BENTLEY FOR FAEN!!!!! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 HVA ER DET FOR ETT SKUDD DA SÆVARSSON?!?!?!?!?! Hvor er spillerne dine GUSTAV?????? Du header da for faen ikke der!!!!! Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 (endret) Største dommertabben i år? Endret 14. august 2011 av Big Boi 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Lol, det var ikke offside! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Seriøst, hva skjedde der? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 ER DU HELT LAMMET I HODET DA HELGERUD?!?!?!?!?!?!?! Det var assistenten som flagget. Helgerud hadde nesten vel ikke noe valg med mindre han så situasjonen selv. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Nå spiller vi bra fotball Brann!!!! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 ER DU HELT LAMMET I HODET DA HELGERUD?!?!?!?!?!?!?! Det var assistenten som flagget. Helgerud hadde nesten vel ikke noe valg med mindre han så situasjonen selv. ????han ser da at Gustav fører ballen. Selvfølgelig er det Helgerud sin skyld... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 ER DU HELT LAMMET I HODET DA HELGERUD?!?!?!?!?!?!?! Det var assistenten som flagget. Helgerud hadde nesten vel ikke noe valg med mindre han så situasjonen selv. Helgerud bør kunne overstyre sin egen assistendommer, eneste jeg kan skjønne han blåser for er om bentley var offside før han sentret til gustav. Uansett ser dette ut som en kjempegrov feil! Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 SKulle tro det var dommer edvardsen som sto ble puttet som linjedommer. Helt på trynet. Noe av det værste jeg har sett i år. Utrolig bittert at jeg ble puttet som vakt på havsportsveko akuratt i dag når jeg egentlig skulle vært i Stavanger Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 1 innlegg som går GODT over grensen for tillatte ytringer er fjernet. Uansett hvor lite man liker dommeren, avstå fra hets. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 ooooh. hahahaha. "siste sjansen i kampen" :!: . Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 ER DU HELT LAMMET I HODET DA HELGERUD?!?!?!?!?!?!?! Det var assistenten som flagget. Helgerud hadde nesten vel ikke noe valg med mindre han så situasjonen selv. Helgerud bør kunne overstyre sin egen assistendommer Er jo det jeg sier da. Hvis Helgerud så situasjonen selv, burde han ha handlet situasjonen annerledes. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 ER DU HELT LAMMET I HODET DA HELGERUD?!?!?!?!?!?!?! Det var assistenten som flagget. Helgerud hadde nesten vel ikke noe valg med mindre han så situasjonen selv. Helgerud bør kunne overstyre sin egen assistendommer Er jo det jeg sier da. Hvis Helgerud så situasjonen selv, burde han ha handlet situasjonen annerledes. En ting han ihvertfall ser, er at bentleuy ikke er involvert i spillet. Så det får jo folk til å lure på om det er noe fullstendig gale i topplokket på mannen... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Reaksjoner på moderering tas, som kjent, på PM. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 For en fotball sending NRK stiller med altså :!: Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 For mye rot bakover i første for Brann sin del... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå