Arodem Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Counter-Strike: Global Offensive lover lagbasert moro ? også på konsoll. Les hele saken Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Leaked screenshot: Ser fram til å bruke utallige timer på de_dust2 igjen Endret 12. august 2011 av Merkwürdichliebe 7 Lenke til kommentar
tiddylicious Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Litt artig at de satser på det totalt motsatte av det som gjorde dem store.. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hats?? Console??? WTF skjer med spillverden.. for mange casuals :'( 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Leaked screenshot: Ser fram til å bruke utallige timer på de_dust2 igjen Jepp, som jeg sa i den andre tråden; så lenge vi får hatter så er jeg fornøyd! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Leaked screenshot: Ser fram til å bruke utallige timer på de_dust2 igjen Awsume Får håpe Valve klarer å dra noe annet ut av ræva en hatter jau. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Blir bra men noe nytt, men hørte rykter om at det bare var en expansion pack til Source. Håper virkelig de har laget en ny spillmotor eller bruker en med bedre grafikk. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg spilte aldri på De dust . men det jeg gjorde var og spille på modene rocket crowbar og mange andre som jeg ikke husker, hvor man kunne kjøre bil og buss og spesielt trailer.. Jeg husker at jeg og min bestevenn sto opp 2 timer før skolen startet i 6 klasse hvor vi hørte på System of a Down og spillte Counter Strike Til vi var var ferdige. problemet med CS var at man aldri ble ferdig. uansett hvor mye vi spillte så måtte vi spille mere. samme som Age Of Empire 2 . DET VAR PARADIS DET !! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Har hatt mange gode stunder med cs jeg også. Er et godt eksempel på at man ikke trenger super grafikk for at spillet skal være bra. 1 Lenke til kommentar
Sithik Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Dere kunne jo ha lagt til traileren som var på youtube tidligere idag da:p En liten Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Den traileren er totalt uviktig ift spillet. Det er nettopp en trailer, som viser noe totalt annet en du får i spillet. Lenke til kommentar
OrrieKM Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Dere kunne jo ha lagt til traileren som var på youtube tidligere idag da:p En liten Hah, fake trailer. Dette er traileren til det Koreanske spillet Counter-Strike Online. Lenke til kommentar
myndighetene Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Endret 6. mai 2018 av Hansemannan Lenke til kommentar
Franzedvard Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Høres bra ut med nye våpen. Håper at Terroristene denne gangen kan starte med en pistol som hvertfall kan skade fiender uten å bruke 40 skudd. -.- Kalasjnikov håper jeg er med, men jeg tviler egentlig på at det blir 47, jeg tror heller på en 101-108 eller 74. Jeg regner med at de bruker de samme våpnene som i css og 1.6. Uansett hevdes det at det ikke skal være en oppfølger til 1.6 og css, men heller en slags spin-off. Konsoll Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Call of duty er det nye cs. Endret 13. august 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Regner med dette er den tredje store annonseringen til Valve? Ellers regner jeg med: Regenerende helse Free2play BLOODY SCREEN, SO REAL! Kosmetiske forandringer Jernsikter Ikke mod-miljø (Kart-pakker/DLC Om ikke f2p) Yeeeaaah.. Endret 13. august 2011 av chokke Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Høres bra ut med nye våpen. Håper at Terroristene denne gangen kan starte med en pistol som hvertfall kan skade fiender uten å bruke 40 skudd. -.- Kalasjnikov håper jeg er med, men jeg tviler egentlig på at det blir 47, jeg tror heller på en 101-108 eller 74. Kalasjnikov er med i css, den heter cv 47 pga trademark. Men glock funker fint, du må bare vite hvordan du bruker den. Mener faktisk at 1 skudd i hodet med burst fire aktivert gir mere damage en deagle gjør. Endret 13. august 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hvis spillet kommer til console så kan dere vedde penger på at det blir likt siktesystem som i CoD (Høyreklikk for å se ned løpet og treffe alt du sikter på uansett). :\ Lenke til kommentar
Boller_brus Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 For de som vil ha litt mer informasjon så står det mer her : http://www.eseanews.com/index.php?s=news&d=comments&id=9969 Jeg liker det jeg leste der og hvordan de bruker topspilerne til å tweake det, så man kan jo håpe at det ikke blir items/levels/unlocks og hundre forskjellige dlc's. Nei virker som om Valve lager ett spill som nettopp ikke har dette , noe som gjør meg glad Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hadde vært tøft om de hadde klart å implementere et slags ranking system og Clan war system slik at man ikke trenger å finne match via mirc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå