Gå til innhold

Hvordan legge på seg?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg driver med kickboxing, er 185 og veier noe omkring 67-69 kg er 17 år, jeg veier forlite, og har lyst til og legge på meg, noen som kan hjelpe meg med og sette opp en diett?

jeg har i tillegg til høy frobrenning, cøliaki, noe som gjør det litt vanskligere med og spise riktig, iforhold till hvor jeg er og hva jeg skal spise :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du tar absolutt ingen spesiell sjanse. Det er ikke dop.

Bruker du Big Mass Gainer :og går konkuranser :) ?

Nei, men gjorde det en liten periode. :) Kanskje jeg tar feil? Slår testen ut positivt ved midler som Big Mass Gainer har? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Nei, men gjorde det en liten periode. :) Kanskje jeg tar feil? Slår testen ut positivt ved midler som Big Mass Gainer har? :dontgetit:

jeg mener at jeg leste et sted at Big Mass Gainer, har noe som slår ut positivt i dopingtesten...:/

Lenke til kommentar

jeg mener at jeg leste et sted at Big Mass Gainer, har noe som slår ut positivt i dopingtesten...:/

Skjønner. Men du får ringe litt rundt eller evt. spørre de folka du trener med! :) Er noen matvarer/drikkevarer som faktisk kan slå 'litt' positivt ut på testene..

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

du er NØDT til å være løk viss du trur du får kjøpt noe på sunkost som ikkje er lov i idrett i norge, trur du ikkje alle "halv proffer" hadde gjort det da??

Viss du vill bli større i fett må du begynne å gaine.. Det hjelper ikkje bare drikke gain mass, men du må ete solide måltider me 20% fett 40% carb å 40 % protein.. So mellom alle måltider drikker du gainer.. Son som big mass, eller norkost sin SIZE, som faktisk er bedre..

Og han her oppe som har sakt at noen matvarer kan slå ut på ein dopingtest har aldri blitt testa og har ikkje PEILING på hva som slår ut, det skall faktisk litt til viss det ikkje er OL..

Eg er 185 og 100 kilo.. Det har funka for meg.. Har fettprosent på 16...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...