Cookiemonster25 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Vil bare vite hva ædda bædda er på engelsk. Noen som har noen andre kule ord på norsk som kan oversettes til engelsk? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 ædda bædda er vell egentlig Ninor ninor trur jeg . Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) "Ædda bædda" har vel strengt tatt blitt utryddet fra det norske språk. Vi bruker samme tonen enda, bare med lyder istedet, og jeg tror det er rimelig likt på Engelsk. Endret 12. august 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Cookiemonster25 Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Tror ikke det er ninor ninor. Vet ikke selv hva det er men det er nok noe annet. Har hørt det før men fikk ikke med meg hva de sa på engelsk. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hørt det på Big bang theory hvor da sheldon står og prater om at noen har lurt noen andre så kommer han naturlig vis med en lang forklaring om åssen han kunne sagt `` hva var det jeg sa `` eller `` I tricked you `` men han foretrakk ordene Ninor Ninor , og i og med at samenhengen i det han forklarte og situvasjonen var det en typisk situvasjon hvor da ``ædda bædda `` hadde blitt brukt i norge Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 "Na na na na na" mener jeg er/var mye brukt. Lenke til kommentar
satchman Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 ædda bædda er vell egentlig Ninor ninor trur jeg . Neener neener er det - ikke ninor ninor. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Neener-neener Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 "Na na na na na" mener jeg er/var mye brukt. Yes, as an american living here in Ohio, na na na na na, ha ha ha ha ha or making a farting noise is more common than ninor ninor. Ninor ninor is much less common and used in different ways. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå