Gå til innhold

Hvorfor heter HTC Desire HD? HD?

NeEeO

Anbefalte innlegg

Hallo,

Jeg skjønner ikke hvorfor HTC Desire har en HD etter det originale navnet når den bare filmer i 720p , lissom HTC sensation filmer i FULL HD, den heter ikke hd , det samme med galaxy s2 . Da kunne de lige godt hete Multi HD da. LOL?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette emnet er vel litt i overkant unødvendig. Lurer du virkelig på dette?

Altså, 720p er HD. Det er ikke Full HD, men HD. Jeg kan ikke helt se hvorfor det skulle være rart at Desire HD fikk navnet den fikk.

Desire ble en stor suksess, og vi fikk da en Desire-serie. Synes du det seriøst er merkelig at etterkommeren, som kan filme i HD, får HD i navnet sitt?

Det her er bare for dumt, så mer gidder jeg ikke skrive. Det er lov å tenke litt lenger enn til nesetippen før man oppretter et emne :p

Lenke til kommentar

I følge en pressemelding fra HTC betyr HD rett og slett Hyperdrive.

Journalister, særlig de fra blader som Sun og VG, er fast i troen på at Hyperdrive termen er ment å signalisere at denne kjekke råtass utgaven av Desiré, kjører på såpass stor hastighet med en såpass stor fleksibilitet (utskiftbart batteri og RAM) at Apple neppe klarer å hamle opp, noe vi ser av at neste Iphone ikke blir 5, men 4gs, altså fortsatt spasering og ingen fart og moro.

Hvorfor Desire fortsatt har en gammldags, lavoppløselig skjerm på Desire HD vites ikke, kanskje for å berede grunnen for en Desire HD mach 2 ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...