vikingkylling Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hei. Jeg vet det ikke er lov med reklame her på forumet, og det respekterer jeg selvsagt. Men saken er at jeg skrev to e-bøker for ti år siden som ble gitt ut gratis, og i det siste har jeg prøvd å fortsette "karrieren" som forfatter.. Disse to bøkene er som sagt gratis, men de neste blir gitt ut via Amazon mot betaling. Problemet er at da må jeg reklamere selv, så det vil være lurt å gi ut de gamle bøkene til så mange som mulig, så folk aner hvem jeg er. Gratis reklame er jo ikke dumt. Men er det lov å legge ut en link til de gratis bøkene i signaturen? Jeg vet det er ren reklame, men det er jo gratis bøker? Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg ville ikke tro at det var noe problem. Free stuff is good stuff Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Takk, da satser vi på at det går bra. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Merk at det var en vanlig bruker som svarte det han "tror". Ikke moderator som svarte. Du kan vel heller sende PM til en moddis og vente på svar? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Tja, det var derfor jeg lagde denne tråden. Men det er ikke så farlig, har nok reklame andre steder fra før. Vet ikke helt om denne forumen er rette stedet og legge e-bøker på engelsk. Hadde det vært norske bøker, så kanskje. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hepp! Vi skal se på saken. Du vil få tilbakemelding i denne tråden, innen et par dager. Mvh Admin Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Takker. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Du kan legge til "Mine bøker" som link, på lik linje med at folk kan legge til "Min blogg" osv. Bare ikke utform setningen i reklamepreget form. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Takk for svar, skal se om jeg ikke får ordnet noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå