internet wizard Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 jeg bare lurer på om det er mulig og lage en skudsikker drakt. tenkte da en så godt som heldekkende drakt lignende den som er i filmen rampage. bilde eksempler under. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Hvis du lover å ikke skyte på folk i en slik drakt skal jeg fortelle deg at det er mulig. Alt du trenger finner du på internett. Jeg er dog usikker på hvilken type ammunisjon en drakt av samme type som i Rampage klarer å stoppe. Endret 12. august 2011 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Hvis du lover å ikke skyte på folk i en slik drakt skal jeg fortelle deg at det er mulig. Alt du trenger finner du på internett. Jeg er dog usikker på hvilken type ammunisjon en drakt av samme type som i Rampage klarer å stoppe. planen er ikke og skyte. den er og bli skutt på nei da. jeg vil bare lage noe kult som ingen andre har. jeg tenker at kevlar lvl III-A eller II. burde vere nok(må tåle 9mm smg skudd og 45acp (fmj ofc)). men hva mere trengst egentilig? hvilke deler av kroppen burde vere best beskyttet? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 jeg tenker at kevlar lvl III-A eller II. burde vere nok(må tåle 9mm smg skudd og 45acp (fmj ofc)). men hva mere trengst egentilig? hvilke deler av kroppen burde vere best beskyttet? Faktisk så skal edderkopp trå være langt bedre enn Kevlar så jeg anbefaler deg å begynne å samle inn edderkopper allerede nå ^_^ http://factoidz.com/nexias-spider-silk-goats-a-genetic-marvel/ http://en.wikipedia.org/wiki/Spider_silk Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Kjøp masse "dragon skin" vester og sy de sammen til en one-piece Ett stort problem med ting som er skuddsikkert er vekten, at en slik drakt kan veie 100kg er ikke utenkelig. Samtidig går du ikke uskadd fra det om du blir skutt med en vanlig skuddsikker vest, du overlever uten varige skader. Uansett, så tar de ikke så kraftige skudd, blir du skutt på med AG/HK, så går det glatt gjennom... Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Man får kjøpt slike keramiske plater som skal ta det aller meste av handvåpen. Eneste minuset er prisen. Et kjapt søk på "ballistic plates" avslører at en slik plate gjerne koster 100-300 USD, avhengig av dimensjonene. En annen ting er jo at man er nødt til å tilpasse disse platene for å få en one-pice, jeg vet ikke om de er mulig å sage i disse platene uten at de blir ødelagte. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Du kjøper først en http://www.japanese-armor.com/japanese-armor.shtml Så legger du kevlar under stål platene, under der igjen legger du armerte plater. Da har du en drakt som stopper alt fra .22 til 7.62 pluss at samurai drakten vil stoppe kniver og sverd. Når politiet kommer mot deg, stomer du dem med samurai sverd, de skyter på deg, men kan ikke stoppe deg, og når du kommer innen sverd distanse gjør du kort prosses. Perfekt om du skal rane banker. Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 (endret) ok da var alt klart. the shits going down 08/09/11 btw noen som vet hvor jeg kan skaffe en ag3 eller lignende auto våpen i oslo området? er også intrisert i en eller to mp7'er og en god langdistanse rifle som kan oppereres fra bak på lasteplanet på en picup truck. this post is a troll post!!!! .men har fortsatt lyst til og bygge en skuddsiker darkt. så vist noen har noen gode forslag til egnet matriale så er det bare og påste Endret 28. august 2011 av supercz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå