Olestokk Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 hallo... jeg har da problemet at skjermen min ikke virker, en gang etter den hadde lada gjennom natta (den bruker timesvis på å lade...) og neste gang jeg skulle bruke den så virka ikke skjermen. var på konf leir så jeg kunne ikke sjekke det med en gang, men når jeg kom jeg kobla jeg den til en monitor for å se om det virka, det virka det men skjermen på pcen virker jo ikke da :C jeg fant også ut at pcen ikke finner skjermen, så da vet jeg at den bare ikke er skrudd av eller noe kan det være det at jeg tukla litt nedi MiniPCIe greia under harddisken (og da mener jeg det med at det er noen ledninger under MiniPCIe porten, sjekk der fordi jeg trude det var en 3g antenne der, men det var det ikke på min modell :C) (BTW: den er forsikra) så hvis jeg leverer den til butikken som jeg kjøpte den hos og de sender den på reprasjon, vil de da sette på en ny skjerm eller vil de sende meg en ny pc? (den har noen backlit problemer på tastaturet og så er tastaturet litt dørlig støtta (det kan presses ned noen steder når jeg skriver) takker på fårhånd for all hjelp jeg forhåpentlig vis får, hilsen ole... Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 ikke noe hjelp? :C Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå