obsessionsandconfessions Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Nå er jeg drittlei av rosabloggverden. På tide med en ny blogg. Tips til bloggnavn?? Jeg er en jente på 15/16 år, har hatt flere såkalte "rosablogger" tidligere, men etter et drøyt års pause vil jeg gjerne begynne å lufte tankene litt igjen. Tenker at bloggen skal være en altmuligblogg der jeg skriver om hverdag, tanker (forhåpentligvis, om jeg klarer å formulere det) og det jeg interesserer meg om: Foto, reise, matlaging, helse, min Paris-obsession, utseende (ehe..) og alt slikt. Apropos, kan du komme med et par tips til hvordan jeg kan styre unna og hindre at jeg går i "rosabloggfella"? Alle forslag og all hjelp mottas med takk! Endret 12. august 2011 av obsessionsandconfessions Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Prøv å ikke bland inn for mye forskjellig i bloggen, da blir det mer son en slags åpen dagbok. Finn norn stikkord som du legger større vekt på enn andre ting. Det er forresten ikke noe galt i skrive litt om personlige ting og tanker, men la ikke det bli hovedvekten i bloggen. Da blir den rosa. Forøvrig kan du prøve å skissere det første innlegget før du lager et navn, og velg et navn som kler innholdet. Det er vanskeligere å lage innhold som kler et navn. Lenke til kommentar
obsessionsandconfessions Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Godt poeng, godt svar. Men det jeg er på jakt etter et et navn som sier mer om meg enn det sier om bloggens innhold. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg kjenner ikke deg. Da blir det vanskelig å gi et navn som sier noe om deg som person. Lenke til kommentar
obsessionsandconfessions Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Jeg kjenner ikke deg. Da blir det vanskelig å gi et navn som sier noe om deg som person. Ser den. Men utifra det lille jeg har sagt? Er ellers en type som prøver å være alt mulig på én gang, som stort sett er et kaos, og som enten overdriver eller underdriver alt. Navneforslag jeg selv har er ****goestoparis (* = mitt navn) og sukkerspinnvilt, men jeg mistenker at disse ikke vil føles riktige i mer enn en måneds tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå