Gå til innhold

Bloggnavn til *forhenværende* rosablogger

Anbefalte innlegg

Nå er jeg drittlei av rosabloggverden. På tide med en ny blogg. Tips til bloggnavn??

Jeg er en jente på 15/16 år, har hatt flere såkalte "rosablogger" tidligere, men etter et drøyt års pause vil jeg gjerne begynne å lufte tankene litt igjen. Tenker at bloggen skal være en altmuligblogg der jeg skriver om hverdag, tanker (forhåpentligvis, om jeg klarer å formulere det) og det jeg interesserer meg om: Foto, reise, matlaging, helse, min Paris-obsession, utseende (ehe..) og alt slikt.

Apropos, kan du komme med et par tips til hvordan jeg kan styre unna og hindre at jeg går i "rosabloggfella"?

Alle forslag og all hjelp mottas med takk! :)

Endret av obsessionsandconfessions
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøv å ikke bland inn for mye forskjellig i bloggen, da blir det mer son en slags åpen dagbok. Finn norn stikkord som du legger større vekt på enn andre ting. Det er forresten ikke noe galt i skrive litt om personlige ting og tanker, men la ikke det bli hovedvekten i bloggen. Da blir den rosa.

Forøvrig kan du prøve å skissere det første innlegget før du lager et navn, og velg et navn som kler innholdet. Det er vanskeligere å lage innhold som kler et navn.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner ikke deg. Da blir det vanskelig å gi et navn som sier noe om deg som person.

Ser den. Men utifra det lille jeg har sagt? Er ellers en type som prøver å være alt mulig på én gang, som stort sett er et kaos, og som enten overdriver eller underdriver alt. Navneforslag jeg selv har er ****goestoparis (* = mitt navn) og sukkerspinnvilt, men jeg mistenker at disse ikke vil føles riktige i mer enn en måneds tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...