vesletun Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hvilken mobil anbefales av disse: Nokia X2 Sony Ericsson U5i Vivas Pink Nokia E5-00 ønsker å kjøpe en av disse er lei av å lade mobilen ganske ofte fines det andre mobiler med god batteri tid ikke Sonim modeler.Ikke en ren toutch mobil men gjerne med touch og taster mobil Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Vil ikke annbefale vivaz iallefall, Gammel telefon, med resistiv trykkskjerm og gammel symbian. Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 ja da hvet jeg det Complexity, Takker for svaret noen andre råd med touch og taster i et og god batteri tid Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Desværre er markedet for touchtelefoner med fysisk qwerty ganske lavt.. men Xperia Pro er ventet i oktober: Og nye xperia Mini Pro er jo kommet. Det er egentlig det jeg kan annbefale deg for øyeblikket. De nokiatelefonene du har listet opp er nokk enkel i bruk og greie, men vil ikke kalle det fullverdig smartphone, om det er det du er ute etter. Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Ja den ser da bra ut den,skal ta en nemere titt på den. Pris på den da.Hvordan er batteri leve tid på dene. fines det noe tester på dene. kom gjerne med andre mobiler.Med toutch og taster Ikke en ren toutch mobil. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Batterilevetiden på disse telefonene er jeg usikker på, men stor skjerm og kraftig prosessor drar mye strøm. Edit: kansje HTC ChaCha er mere likt det du er ute etter? Endret 12. august 2011 av Complexity Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 (endret) skal se om jeg finner noe tester på disse noen andre mobier med toutch og taster i et ikke ren toutch mobil hae også en kamerat son er ute etter en slide mobil til 1500-2000 pleas help me Endret 13. august 2011 av vesletun Lenke til kommentar
vesletun Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 (endret) hver så snill å kom med flere tips Endret 13. august 2011 av vesletun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå