Gå til innhold

Nye deler til datamaskinen. Bra/dårlig/Rett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Phantom er nok noe av det beste du får når det gjelder å kjøle GPU bortsett fra å lage en egenkomponert vannkjølingsløsning :)

Er du villig til å punge ut, så lø den.

Ellers vil jeg si at problemet med hovedkortet ditt er at det ikke vil støtte Bulldozer når det kommer om en måneds tid. Men jeg hadde nok ventet med å kjøpe nytt hovedkort/CPU til slutten av September, for da har AMD lansert sin nye CPU og Intel har lansert nye toppmodeller.

Dette er uansett før lanseringen av BF3, som er slutten av Oktober om jeg ikke tar feil.

Ang. den neste generasjonen av skjermkort så kommer den ikke før helt i slutten av året og begynnelsen av neste år. Hvorvidt du bør vente med det eller ikke vil jeg ikke spekulere i, men GTX580 vil nok uansett være vanvittig bra i mange år fremover.

Lenke til kommentar

Kjøp heller denne og oppgrader til Sandy Bridge samtidig, da en Phenom II X4 965 BE vil flaskehalse deg litt i en del CPU-tunge spill som BF:BC2 med et 6950.

Jeg må bare si, "Complain" høres ut som en kar som må ha det beste.

Da er det beste nå en GTX580, om man ser bort fra SLI/CF og dual-GPU modellene som 590/6990.

Han vil ha ny PC til BF3, som kommer i slutten av Oktober.

Innen den tid har både AMD og Intel lansert nye toppmodeller på prosessorfronten.

Innen den tid vil det ikke ha kommet noen nye grafikk kort som er bedre.

Så da kan han kjøpe et GTX580 nå og få så god ytelse som mulig med det oppsettet han har, og så kjøpe nytt hovedkort/cpu/ram når den tid kommer, og få den maksimale ytelsen som er mulig rett før BF3 kommer.

Så da vil jeg si min post var helt på plass. Men klart, om jeg tok feil ang. Complain så blir det en annen sak. Så ja, det er jo godt mulig jeg gjorde det for jeg leser ofte folk feil :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...