petter873 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 her er den http://www.newegg.com/Product/ComboBundleDetails.aspx?ItemList=Combo.692062&cm_sp=DIY_PC_Combos-_-692062-_-Combo lurer på om den er noe bra... så kan det hende jeg kjøper den. Hilsen petter Lenke til kommentar
Nanek Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jada, ser bra ut det, men jeg hadde kjøpt en SSD som en OS disk. Lenke til kommentar
petter873 Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Jada, ser bra ut det, men jeg hadde kjøpt en SSD som en OS disk. hvofor ikke Windows? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) For det første så sender ikke Newegg til Norge. For det andre må du også påberegne 24% moms, fortollingsgebyr og frakt, noe som bidrar til at totalprisen kommer seg på godt over 8000kr. Hvis du mot formodning bor i USA så er det da forsåvidt et greit oppsett til en god pris. Det Nanek mener er at du kan skaffe en SSD for å legge Windows på. Vet du ikke hva en SSD er så googler du det Endret 12. august 2011 av Komakino Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hvis du bor i USA hadde jeg heller dratt på et amerikansk eller internasjonalt forum som overclock.net eller Toms hardware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå