Addexio Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Tuuuuusen takk til alle som støtter min video serie på YouTube! Setter pris på alle som subscriber og gir meg tilbakemeldinger! Gir meg motivasjon til å fortsette! www.youtube.com/user/Addexio/ <<<<---- Eventyret starter her! Lenke til kommentar
alek345 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 litt motivasjon jeg blir veldig glad hvis du lager en video av min survival island Link Lenke til kommentar
Addexio Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 litt motivasjon jeg blir veldig glad hvis du lager en video av min survival island Link Ja! Dette er supert! Lager gjerne en video på dette Er d du som har laget mapet? Lenke til kommentar
alek345 Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Ja! Dette er supert! Lager gjerne en video på dette Er d du som har laget mapet? Ja jeg har lagd mappen Lenke til kommentar
Addexio Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Har passert 8000 visninger, og 70 subscribers! Takk til alle som støtter! Ser foresten etter noen som er interresert i å bli med på en liten Minecraft mini video serie! Send meg en melding på YouTube! www.youtube.com/user/addexio/ Lenke til kommentar
Addexio Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Noen som kan anbefale noen moder jeg kan teste ut på kanalen min? www.YouTube.com/user/Addexio Lenke til kommentar
Addexio Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 (endret) Har nå lagt ut første episode i en helt ny Minecraft serie på kanalen min! Sjekk ut! www.youtube.com/user/addexio Endret 5. september 2011 av Addexio Lenke til kommentar
Addexio Skrevet 20. september 2011 Forfatter Del Skrevet 20. september 2011 Fortsettelsen på minecraft serien min er endelig rett om hjørnet! www.youtube.com/user/addexio Lenke til kommentar
Addexio Skrevet 25. september 2011 Forfatter Del Skrevet 25. september 2011 Da var episode 16 ute! Noe forsinket, beklager dette! Enjoy! www.youtube.com/user/addexio Lenke til kommentar
Addexio Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Episode 7 av flammenes hav er ute Lenke til kommentar
Addexio Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2011 Da var episode 17 ute, etter en lang forsinkelse! http://www.youtube.com/user/addexio/ Lenke til kommentar
frankhaugen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Noen som kan anbefale noen moder jeg kan teste ut på kanalen min? www.YouTube.com/user/Addexio Technic pack, (litt forhatt da pakken er uoffisiell og mangler tillatelese fra modmakerne men er bra, mange av featurene er kjempe-brukbare) -frank Lenke til kommentar
Addexio Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 Noen som kan anbefale noen moder jeg kan teste ut på kanalen min? www.YouTube.com/user/Addexio Technic pack, (litt forhatt da pakken er uoffisiell og mangler tillatelese fra modmakerne men er bra, mange av featurene er kjempe-brukbare) -frank Hadde litt problemer med å få den installert på 1.8.1. Men har den endelig i gang, så driver å lærer meg litt med de modene nå Skal lage en liten video om de modene tror jeg Sjekk ut den nyeste serien på kanalen http://www.youtube.com/user/Addexio Lenke til kommentar
Addexio Skrevet 31. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2011 Få muligheten til og vinne ett gratis eksemplar av Minecraft! Sjekk http://www.youtube.com/user/addexio for mer informasjon Lenke til kommentar
Addexio Skrevet 22. november 2011 Forfatter Del Skrevet 22. november 2011 Fra nå av blir det en ny episode av "Addexio's Minecraft Eventyr" hver Mandag fremover! Så har de som liker å følge med på serien en tid å forholde seg til! http://www.youtube.com/Addexio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå