Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Okey, jeg sitter nå på en Amd athlon 1200 som er klokket til 1400, har 512mb SDram, sound blaster live!, Ati Radeon 9500pro, ca 38gb hardisk, 250w strømm forsyning, en Aopen dvd som knapt greier å lese en cd pluss litt til..

altså, jeg skal ha meg ny maskin nå, men er litt usikker på hva som er lurt å kjøpe... siden jeg ikke har så forferdelig mye penger havner jeg sansynelig vis på en amd xp2500+ ca 512mb ram (god kvalitet) nytt lydkort siden det jeg har trekker en god del ned i spill som battlefield osv..

jaja, hvilket hovedkort bør jeg kjøpe? skal selfølgelig klokke så mye som mulig, hvilken billig men bra ram? lyd kort løsning? og, er det nødvendig med ny strømmforsyning? ..

takk for alle svar..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skjønner ikke helt hva du trenger nytt skjermkort til? driver du med musikk produksjon?. spilelr selv en del å sitter med ett standar lydkort. hoder vel i massevis?

når du snakker ang. ram er jo twinMOS pc3200 2x 256mb / 2x512mb

ett godt alternativ.

Lenke til kommentar

Vell, det med lydkort går ikke på lyd kvalitet men heller på hastighet..

dette gjelder spesielt Battlefield1942 og soundblaster live, det lydkortet trekker fps`n ned en god del, menmen det er ikke akkurat første prioritet.

btw, er det noen som vet om en webshop som vil hjelpe meg å få tak i en god xp2500 cpu med lavt batch nummer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...