rmbech Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 evig din Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Skjønner ikke helt tittelen på bildet - men det er kanskje jeg som ikke har nok fantasi Når det er sagt, er dette et utrolig bra bilde. Har sett en del måkebilder, men dette er første gang jeg ser en måke som speiler seg i vannet på denne måten. Kompet og fargene er helt topp Lenke til kommentar
rmbech Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Skjønner ikke helt tittelen på bildet - men det er kanskje jeg som ikke har nok fantasi Når det er sagt, er dette et utrolig bra bilde. Har sett en del måkebilder, men dette er første gang jeg ser en måke som speiler seg i vannet på denne måten. Kompet og fargene er helt topp Hei wasco, tusen takk for kommentaren din. Speilbildet av oss selv slipp vi ikke unna Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Et måkebilde jeg ikke har sett maken til før. Delikat og fint:) Lenke til kommentar
Hansi1968 Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Et anderledels måke bilde dette, en det som vises til vanlig. Speilingen gir oss " ansiktet " måsen ser vi bak fra. Farger etc er bra. For å si det enkelt jeg liker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg