luckysim1 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Dersom jeg prøver å starte Opera blir PCen med en gang ekstremt treg (30 sek på å åpne startmenyen, 20 min på å avslutte, 30 sek på å flytte et ikon osv), og Opera vises ikke. Oppgavebehandlingen viser opera.exe, men jeg ser altså ikke noe til nettleseren. Når jeg prøver å avinnstallere Opera blir også PCen ekstremt treg. Uten å starte Opera er også PCen tregere enn den var tidligere, og det hender at den direkte fra oppstart er like treg som etter at jeg har prøvd å starte Opera. Jeg har kjørt fullt systemsøk med Norton360 som ikke finner noen virus. Norton360 varsler enkelte ganger om at vertsprosesser for windows har "high disk usage", og det er da svchost.exe den reagerer på. Så vidt jeg husker så ble ikke noen programvare installert rett før problemene startet. Packard Bell EasyNote i3-330M 512MB Win7 64-bit Lenke til kommentar
fmc77899 Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Det høres merkelig ut, er du helt sikker på at du ikke har fått virus? Du kan prøve å skanne med avg antivirus. Lenke til kommentar
luckysim1 Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Verken Nortno360 eller AVG finner noen virus. Lenke til kommentar
fmc77899 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Har du noen gang defragmentert pcen? Om du ikke har gjort det før kan du kjøre det nå. Lenke til kommentar
luckysim1 Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Har defragmentert den uten tegn til forbedring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå