Gå til innhold

Ehm... ja, en SAFE!

Safe  

33 stemmer

1. 1. Er det mulig å bygge en datamaskin inne i en safe?

• Ja
      16
    • Nei
      2
    • Komplisert
      23

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dsgf: hva er problemet med å flytte en safe? tyngden?

Ja, sånne skap er skit-tunge, ser for meg at det vil ødelegge noe av moroa om man må leie inn tre ekstra mann for å få med seg pc-en på neste lan-party.

han har ikke sagt noe om å ta med til lan, men det vill ikke være så morsomt, den velter iallefall ikke så lett =)

Men sikker på at det ikke finnes lette metallplater ? er ikke morsomt å ta med seg 50 kilo til lan, eller om du flytter. Kan jo bare ta veldig svake metall plater / lette? eller skal det være en safe?

Ja jeg kan gjøre det, men da blir det ikke like morsomt ;)

Kult at mange skriver innlegg! nye problemstillinger og løse ;)

Lenke til kommentar

dsgf: hva er problemet med å flytte en safe? tyngden?

Ja, sånne skap er skit-tunge, ser for meg at det vil ødelegge noe av moroa om man må leie inn tre ekstra mann for å få med seg pc-en på neste lan-party.

han har ikke sagt noe om å ta med til lan, men det vill ikke være så morsomt, den velter iallefall ikke så lett =)

Men sikker på at det ikke finnes lette metallplater ? er ikke morsomt å ta med seg 50 kilo til lan, eller om du flytter. Kan jo bare ta veldig svake metall plater / lette? eller skal det være en safe?

Ja jeg kan gjøre det, men da blir det ikke like morsomt ;)

Kult at mange skriver innlegg! nye problemstillinger og løse ;)

Alternativt kan du legge inn kjøleskap elementer, gjøre hele greia lufttett, og fylle den med gass=)

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke lage Safen selv?

På denne måten har du full kontroll over utformingen og hvordan du fester de forskjellige komponentene inne i pcen som hovedkort , strømforsyning , harddisker og diverse drev.

Anbefalt kjøleløsning må bli vann.

Ved å bestille Stålvegger og sveise selv så blir det hele ganske så tøft, alternativ så kan du bruke aluminium og utforme det som en safe.

Lenke til kommentar

Jeg stemmer for å fylle hele kassa med ln2 og håpe at kablene overlever.

Om du skal luftkjøle dette er du bedre tjent med å kjøpe en mountain mods

Hva er In2?

Hvorfor ikke lage Safen selv?

På denne måten har du full kontroll over utformingen og hvordan du fester de forskjellige komponentene inne i pcen som hovedkort , strømforsyning , harddisker og diverse drev.

Anbefalt kjøleløsning må bli vann.

Ved å bestille Stålvegger og sveise selv så blir det hele ganske så tøft, alternativ så kan du bruke aluminium og utforme det som en safe.

Det blir litt jalla..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...