Olav M Fostervoll Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Sommerkveld Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Det er selvsagt ulike meninger om dette å dra i spakene. Jeg hører til de som synes de fleste bilder blir bedre når det draes litt i spakene, så dette faller i smak. Her synes jeg kompet, lyset og fargene skaper en godt harmoni Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Joda, jeg synes nok at grensen er nådd, men vakre farger ble det i et godt komp. Spenstig! Lenke til kommentar
Olav M Fostervoll Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Joda, jeg synes nok at grensen er nådd, men vakre farger ble det i et godt komp. Spenstig! Mange takk for kommentaren. Hvis grensen er nådd, men ikke overskredet så er jeg fornøyd. Det er selvsagt ulike meninger om dette å dra i spakene. Jeg hører til de som synes de fleste bilder blir bedre når det draes litt i spakene, så dette faller i smak. Her synes jeg kompet, lyset og fargene skaper en godt harmoni Mange takk for kommentaren. Lenke til kommentar
Olav M Fostervoll Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Bare VAKKERT Mange takk for kommentaren. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Vakkert bilde, nydelig himmel! Lenke til kommentar
Miss Photography Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Liker dette jeg:) hvem sier at regler ikke er til for å brytes??? Lenke til kommentar
Olav M Fostervoll Skrevet 14. august 2011 Forfatter Del Skrevet 14. august 2011 Vakkert bilde, nydelig himmel! Mange takk for kommentaren. Liker dette jeg:) hvem sier at regler ikke er til for å brytes??? Mange takk for kommentaren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg