CS_eR GøY Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 cracking er ulovlig her på forumet!!!! :grin: :grin: _________________ chieftech dragon miditower sølv 1900XP SOYO dragon pluss hovedkort m 512ddr twinmos 2100 cas 2.5 creative aedegy player gf2 mx 400 40GB 7200 RPM HD logitech internett navigator + dual optical+FUNC 1030 [ Denne Melding var redigert av: CS_eR GøY på 2002-02-06 20:26 ] Lenke til kommentar
Socratex^ Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Finner ikke siden Siden du ser etter, kan være fjernet, ha fått endret navnet eller være midlertidig utilgjengelig. -------------------------------------------------------------------------------- Prøv følgende: Hvis du skrev inn adressen til siden på adresselinjen, må du kontrollere at den er riktig stavet. Åpne hjemmesidenmicrosoft.order-1.com, og se etter koblinger til informasjonen du vil ha. Klikk Tilbake-knappen hvis du vil prøve en annen kobling. Klikk Søk for å søke etter informasjon på Internett. HTTP 404 - Finner ikke filen Internet Explorer Hmmmmmmmmmmmmmm Lenke til kommentar
propel Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Bruttern har orginal cd'1 windows 2000 advanced server :smile: :smile: :} Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Quote: On 2002-02-06 17:11, cdguru skrev: Quote: On 2002-02-06 14:09, teaspoon skrev: Advanced server er ikkje vitst med mindre du har 50+ maskiner eller noe sånnt. javel, men det er vel den sikreste / beste server programvare som finns. greit å ha kjøre på husserveren f.eks. nå snakker jeg ikke om mer enn tre-fire maskiner. hva trenger du i adv server som ikke server har ? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Tror jeg leste at Advanced Server er det eneste MS OS som leveres med garanti om oppetid :smile: Enn å måtte betale ~10 millioner for å få et stabilt MS OS da!! Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 7. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2002 Ingeting!!! Men det er jo bare adv server som man kan teste så og det gjør jo heller igenting med ad server. Du harv jo ingeting og tape. BobboZ Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 2k adv server er glimrende OS til spill. Jeg har spillt timesvis med både RTCW og CS med Adv Srv. Det er jo akkurat samme operativsystemet som 2KPro. Eneste forskjellen er at at du kan kjøre ett par servicer ekstra om du ønsker det.. Clustering, network loadbalancing osv... :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 jeg har hatt adv server på maskina.. feilen er bare at det tar laang tid å boote windowse.. har igrunn ikke bruk for server heller.. men det er sikkert tøft for 14tisser å leke seg med.. _________________ Addtronics Server Tower AMD Athlon XP 1600+@1522 EPoX 8K7a Gainward Gforce2 Pro Golden Sample 512mb DDR Orginal cas2 IBM 60GXP, WD Caviar 30gb/80gb, Maxtor 20gb Sony G400 19" [ Denne Melding var redigert av: SirHartge på 2002-02-07 18:12 ] Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 7. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2002 Helt korrket tøft og leke seg med!!!!'¨ Det er det jeg skal BobboZ Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Men det er ikke vits i å ha advanced server før du har minst to servere med det. Forskjellen mellom server og adv server er Network load balancing og Clustering + at at det står advanced server når du trykker på startknappen da :smile: Lenke til kommentar
Newbeee Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 KELVIN har rett, han.....ingen vits i å ha advanced server hvis du ikke har opp til 2500 klienter, kjører 8 prossessorer og to veis clustering. Så vidt jeg vet finnes ingen andre forskjeller på Server, Advanced Server og Datacenter Server enn antall klienter, støtte for flere prossessorer og mere RAM. Correct me if I'm wrong...:smile: W2k Server specs: Støtter 4 CPU, 4GB RAM 256 klienter samtidig(vil vel være mer en nok for de fleste på forumet her vil jeg tro..) W2k Advanced Server specs: Støtter 8 CPU 8GB RAM (tror jeg) og flere klienter(antall er jeg ikke sikker på), samt 2 veis clustering. W2k Datacenter Server specs: Støtter opp til 32 CPU, 16 GB RAM, 10 000 klienter, 4 veis clustering. Så det er ikke mere å leke med i Advanced Server enn i Server, hvis du da ikke skal ha mange CPU og MANGE brukere........................... Lenke til kommentar
house Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 ****, hadde vært tøfft å hatt en PC med 8 prosser i.. greit den hadde kosta nok med flesk... men fy så digg det hadde vært! Lenke til kommentar
Newbeee Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Må si meg enig i det......Eller hva med 32 stk. da? Det hadde vært noe.... Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 7. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2002 Selv om det kanskje ikke er så mye mer og hente i ad server enn i derver så er det vel regnet for og være mye mer stabilt. Dette hadde vært greit med en Datacenter Server med 32 proseddorer 10gb minne quatro skjermkort 2x120 gig 10000rpm scsi osv men det blir nok litt dyrt ja DRØMMEDRØMMER BobboZ Lenke til kommentar
Newbeee Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Noen som vil ha en 120 dagers prøveversjon av Ad Server? Prøvd å gi den bort, men ingen vil ha.....B|Real har visst fått en, men har enda en xtra........... Lenke til kommentar
Danny Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 et lite søk på kazaa og fikk mange treff for 2000 server,hvis du har bredbånd er det lite vits å bestile trial version fra ms. Lenke til kommentar
quakegamers Skrevet 5. mai 2002 Del Skrevet 5. mai 2002 Quote: On 2002-02-06 17:41, Newbeee skrev:120 dagers versjoner er jo en lek å få fatt på.....skulle tro det var julaften her jo....hva med Datacenter server da? Får dere tak i den? lol , sikkert mange som har brukt får dette. men det er jo gøy å leke seg litt bilde fra datacenter. http://quakegamers.net/w2kdc.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå