Athlon Power Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Leste på microsoft.com at man kan bestille trial verjon av os kongen Selvetse Microsoft Windows 2000 Advanced server for 9 dollar. Selve progget er gratis. Det er shippingen som koster Dette er ihvertfall noe for meg lol BobboZ Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Og her er linken. 120 dagers prøveversjon. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 Dette er jo bare sinnsykt tøft!!!!!!!! Slike verjoner er jo ikke alt for vanskelig og cracke heller. Men vi her på forumet gjør vel aldri slikt gkør vi vel. !!!TENKE TENKE!!! bobboZ Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Så etter 120 dager må det reinstalleres eller "noe annet". Tøft! Lenke til kommentar
Thargoth Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Hadde en prøve-versjon av WinNT4.0 en gang, slik 120-dagers versjon. Eneste man måtte gjøre for å "cracke" den var å bytte ut ei slags "id-fil" når man installerte :-) Sikkert "noe" vanskligere på w2kAS, men wtf, sikkert gjort før den kom på markedet tenker jeg *mumle noe om http://www.astalavista.box.sk *... 90 spen+litt porto ... :-) Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 6. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2002 Man så jo hvor vanskleig det var og cracke Xp rc1 180 dagers prøveverjon. Dette kan neppe være mye vankligere. Kjør en Fil, Regedit litt og du hart en fullverjon final W2kADS. Dette er bare rått. Driter i om jeg må bytte etter 120 dagers. Who cares. Formaterer jo en gang i måneden uansett så det bryr meg ikke. Dette progget har jo sykt med muligheter. Så det på skolen en gang BobboZ Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Jeg har en del Windows 2000 Advanced server 120 dager CD-er.. hehe, har kastet en del oxo.. hehe Sephiroth [ Denne Melding var redigert av: Sephiroth på 2002-02-06 02:15 ] Lenke til kommentar
house Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 skal cracke det her for da ? adv server er jo ikke såå bra, du kan jo ikke spille med det, siden microsoft har excludert dirct x på den!! (har selv adv server =) lånte det fra jobben til morra mi :smile: Lenke til kommentar
xeon Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Du spiller da ikke med adv.srv. Det tar jo tross alt bare 5 min å få dem opp igjen etter at den har vært nede....... Tenk tenk tenk OBS! OBS! Fjernet OSet etter at det tok over en del filer fra xp og nektet meg adgang fra filene i xp. Helt sykt... Noen som vet hva som er løsningen på det probbet. Og ja, det var 120 dagers versjonen..... Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Hei house! Er ikkje meininga å bruke adv.server til å spille med..:wink: Elles så liker eg ikkje at ein diskuterer cracks på forumet.. Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Det er vel ikke så mye å hente på ADV. server kontra "vanlig" server for "normale" brukere!? Noen her som setter opp clustering? Hvilke muligheter har man i ADV. server som man ikke har i vanlig server? Vanlig server kan jo spilles med og da. For de som kansje bruker serveren til å få med sistemann på multiplayer hjemme. :wink: Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 6. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2002 Helt enig AD server skal ikke spilles i. Den skal lekes med og testes ut. Sette opp web ftp osv. Du kan jo alltids kjøre dualboot xp hvis du føler for det. Uansett vil haller ha ad server en vanlig server. HEHE BobboZ Lenke til kommentar
teaspoon Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Advanced server er ikkje vitst med mindre du har 50+ maskiner eller noe sånnt. Lenke til kommentar
MaxCPU Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 har alle 2000 cd'ene i 120 dagers prøveversjon... har ikke betalt en dritt og har aldri brukt dem... noen som er interessert så kan jeg se om jeg finner dem igjen... [email protected] Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 6. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2002 Enig at ad server er for større nettverk men det er uansett gøy og sitte og kødde med BobboZ Lenke til kommentar
Snabelkese Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Quote: On 2002-02-06 14:09, teaspoon skrev:Advanced server er ikkje vitst med mindre du har 50+ maskiner eller noe sånnt. javel, men det er vel den sikreste / beste server programvare som finns. greit å ha kjøre på husserveren f.eks. nå snakker jeg ikke om mer enn tre-fire maskiner. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Fant en bedre link jeg : her De kan funke som ekstremt Gode servere og du har t.o.m. flere alternativer ,.. og 100 % gratis ! (sett bort fra internetten du bruker på å laste det ned ,...)- hva er vel bedre enn det ! [ Denne Melding var redigert av: alaruz på 2002-02-06 17:24 ] Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 6. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2002 Vet ikke jeg men det er vel en grunn til at ac server koster penger og at linux er gratis. Sier ikke at linux er dårlig. Vil helst ungå linux/ms diekusjon. BobboZ Lenke til kommentar
Newbeee Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 120 dagers versjoner er jo en lek å få fatt på.....skulle tro det var julaften her jo....hva med Datacenter server da? Får dere tak i den? Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 6. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2002 Jeg vet ikke men det hadde vært gøy og få den også!! BobboZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå