Charlo Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Uansett hvor mye kråke barton er, så trenger vi han. Han må få fornyet kontrakt og tillit. 1 Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Barton er stygg og har alltid vært det. Siste kampen mot Arsenal ifjor gikk han jo til angrep på Chesney på lignende måte. Så episoden med Gervinho og Barton igjen nå, og det er en klar straffe til Arsenal, samt et rødt kort til begge de involverte. 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Elsker når det er litt tempratur i matchene. Ikke bra av hverken Song eller Gervinho. Skulle vært rødt kort på begge to imo. Barton er jo også veldig heldig som slipper unna. Når han igjen filmer etter å ha tatt tak i Gervinho for å filme er jo bare priceless. Er det virkelig straffe til Arsenal når Barton tar tak i Gervinho? Da er jo egentlig filmingen til sistnevnte vellykket. Han får det han er ute etter. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Er det virkelig straffe til Arsenal når Barton tar tak i Gervinho? Da er jo egentlig filmingen til sistnevnte vellykket. Han får det han er ute etter. Og hva hadde man sagt da? Her er først Song kvalm, så Barton og Gervinho kvalme. Man kan ikke unnskylde noen. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Er det virkelig straffe til Arsenal når Barton tar tak i Gervinho? Da er jo egentlig filmingen til sistnevnte vellykket. Han får det han er ute etter. På samme måte drar Barton fordel av at han river opp Gervinho. Husker Andreas Nordvik dytte Mame Biram mens keeper hadde ballen. Ble rødt kort og straffe det. Barton er en drittsekk. Merker det på uttalelsene hans også. Englands beste midtbanespiller i følge han selv. Leker hardhaus og filmer selv. Klassisk engelsk! Gerrard, Rooney, Cattermole og Barton. Skal være 2 røde på Arsenal på Song og Gervinho, mens Barton helt klart skal vises ut han også. Man kan også banne på at Barton har ggjort masse mot Song utenfor kamera, når Song stempler som han gjør. 4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Man kan også banne på at Barton har ggjort masse mot Song utenfor kamera, når Song stempler som han gjør. Ok, drar du det utsagnet ut av ræva? Song har vel uansett aldri vært mors beste barn han heller? Edit: Forøvrig minner Barton meg VELDIG om en av mine favorittspillere, Kevin Nolan. Endret 13. august 2011 av Ginecólogo Necrolamedor 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Barton kan dra til helvete og lenger... Arsenal skal ha to straffespark på tre sekunder, og Barton skal ha soleklart rødt kort. Gervinho's røde kort er riktig... Fotball er og blir en drittsport, og dommerene er søren ikke mye bedre de heller til tider... Hilsen United-supporter. Song skulle dog hatt rødt tidligere i kampen etter tråkken på Barton's legg. Endret 13. august 2011 av Gjest Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Man kan også banne på at Barton har ggjort masse mot Song utenfor kamera, når Song stempler som han gjør. Ok, drar du det utsagnet ut av ræva? Song har vel uansett aldri vært mors beste barn han heller? Edit: Forøvrig minner Barton meg VELDIG om en av mine favorittspillere, Kevin Nolan. Forsvarer ikke Song, men er sikker på at nesten alle fotballspiller, ikke bare Barton, gjør massevis av ufinheter som det aldri blir lagt merke til. Temmelig sikker på at Barton må ha gjort noe for å få opp temperementet til Song. Nolan er også en drittsekk, men nå er han vår drittsekk Har ikke sett han filme enda heller, eller være like cocky som Barton. Skjønner likevel godt at du liker Barton siden han spiller på laget ditt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Trist kamp på flere måter. Trekker selvsagt tilbake at jeg ville ha Barton til Arsenal. Ufyselig spiller. Hvis Gervinho fortjener rødt, gjør pokker meg han det også. Skal ikke legge skjul på at både Gervinho og Song burde blitt utvist, men da kan jeg også trekke frem at vi ble snytt for en straffe, som flere her inne har påpekt. Szczesny - 7,5 Gjør ingen feil, og virker ufattelig moden for alderen. Elsker hvordan han nikket aksepterende da han mottok det gule kortet. Polakken kommer til å bli en legende i klubben. En skam at Almunia fortsatt okkuperer #1. Sagna - 6,5 Gjør ikke mye ut av seg, men er der når det trengs, både offensivt og defensivt. Koscielny - 7,5 Feilfri. Danner en murvegg sammen med sin stopperpartner i dag. Vermaelen - 8 Som vi har savnet denne mannen. For en maskin. Fine offensive involveringer også i dag. Det gule kortet trekker litt ned. Gibbs - 7,5 Kjempekamp. Viser at han er klar for å ta over etter Clichy. Strålende innsats i dag. Ramsey - 5,5 Ganske middelmådig kamp. Gjør ingen feil, men gjør ikke mye spektakulært heller. Song - 6,5 Veldig god, men for usportslig til å få en bedre karakter. Fint at han skværer opp med Barton. Rosicky - 7 Meget god. En nytelse å se ham i aksjon. Jeg har en følelse av at Rosicky får et "gjennombrudd" denne sesongen. Gervinho - 6,5 En konstant trussel. Når han blir vant til ligaen, kommer han til å bli et livsfarlig våpen for oss. Litt dårlige endeprodukt i dag, dog. Trekker litt ned for slaget på Barton, men jeg hadde slått til idioten selv, to be fair. van Persie - 6,5 Får ikke til mye, men viser fine takter nå og da. Arshavin - 6,5 Samme som RvP. Alt i alt en brukbar kamp, med tanke på omstendighetene. Mener dog bestemt at vi burde tatt tre poeng i dag. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Nolan og Barton er sånn ca akkurat det samme, ihvertfall nå om dagen. Konge, begge to, til tross for unødvendige episoder fra begge spiller.e Dog, noe koselig å tenke på om kaoset i kampen. Song skulle vært utvist for stempling av Barton. Barton fortjente også rødt, det samme Gervinho. Gervinho filmet, hvorfor skal noe som skjer ETTER en filming bli straffe? Filmingen gjør jo at det ikke bli straffe. Ergo, det er jo ingen straffe. Arsenal vinner på dette, husker ikke når Song skulle hatt rødt, men det blir 5 minutter + tilegg med en mann mer for Newcastle istedenfor 20-30 min +tilegg (om jeg ikke tar feil). 1 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Mandag trening <3 barton loves all 1 Lenke til kommentar
VictoriaConcordiaCrescit Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hva skal man si? 0-0 var et godt tips, men ikke helt uventet. Arsenal har i enkelt perioder i 1.omgang mye ball, men det er lite direkte fremover på banen. Det virker ikke som gutta helt tror på dette, og det inntrykket ble forsterket utover kampen. Vi møtte et Newcastle lag som også er i krise, om man kan bruke et slik beskrivelse. De gir fortsatt store rom å spille i, og virker nesten helt uten mening fremover i spill med to så statiske spisser. Ikke er det noe plan med midtbaneleddet og hvordan de skal angripe ved overganger, eller hvordan de skal bygge opp. Normalt hadde vi utnyttet dette, men ikke slik som laget nå ser ut. Det virker fortsatt som om laget ikke har noen selvtillitt, og det er skremmende med tanke på at vi spiller vår første kamp for sesongen.... Song burde vært utvist, Barton er seg selv, og Gervinho er varm og urutinert. Begge lag var dårlige, og visste at det er mye som må jobbes med i begge byer. Terningkast 2 0-0 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Gervinho - 6,5 En konstant trussel. Når han blir vant til ligaen, kommer han til å bli et livsfarlig våpen for oss. Litt dårlige endeprodukt i dag, dog. Trekker litt ned for slaget på Barton, men jeg hadde slått til idioten selv, to be fair. Samma her, hadde klint til han midt i trynet, gått ut av banen før dommeren hadde rukket å trekke det røde kortet, for så å si på pressekonferansen etterpå at fotball er noe dritt og at idioter som Barton ikke fortjener noe mer enn 5. divisjonsfotball uansett hvor god han kanskje er til faktisk å spille fotball. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Gervinho filmet, hvorfor skal noe som skjer ETTER en filming bli straffe? Filmingen gjør jo at det ikke bli straffe. Ergo, det er jo ingen straffe. Barton går til angrep på Gervinho inne i feltet mens ballen fortsatt er i spill. Hadde dommeren blåst og stoppet spillet hadde det vært noe annet, men han vinker det videre. Soleklar straffe. 4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Gervinho filmet, hvorfor skal noe som skjer ETTER en filming bli straffe? Filmingen gjør jo at det ikke bli straffe. Ergo, det er jo ingen straffe. Barton går til angrep på Gervinho inne i feltet mens ballen fortsatt er i spill. Hadde dommeren blåst og stoppet spillet hadde det vært noe annet, men han vinker det videre. Soleklar straffe. Du mener med andre ord at filming bør gi straffe? 2 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Nolan og Barton er sånn ca akkurat det samme, ihvertfall nå om dagen. Konge, begge to, til tross for unødvendige episoder fra begge spiller.e Dog, noe koselig å tenke på om kaoset i kampen. Song skulle vært utvist for stempling av Barton. Barton fortjente også rødt, det samme Gervinho. Gervinho filmet, hvorfor skal noe som skjer ETTER en filming bli straffe? Filmingen gjør jo at det ikke bli straffe. Ergo, det er jo ingen straffe. Arsenal vinner på dette, husker ikke når Song skulle hatt rødt, men det blir 5 minutter + tilegg med en mann mer for Newcastle istedenfor 20-30 min +tilegg (om jeg ikke tar feil). HAHAHA spar meg... For det første er det tydelig kontakt i taklingen på Gervinho... Og så mener du at et angrep på en spiller ikke teller fordi han "filmet" først? SPAR MEG. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Du leser ikke hva jeg skriver, Barton fortjente rødt skrev jeg. SPAR MEG. 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Gidder ikke å diskutere det en gang. Selvfølgelig skal det være straffe når Barton tar røsker tak i Gervinho på den måten mens ballen er i spill. 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hahah! Filmning = straffe? Spar meg, for faen! Dummeste jeg har hørt. Filming på den måten fortjener gult, ikkr straffe. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Gidder ikke å diskutere det en gang. Selvfølgelig skal det være straffe når Barton tar røsker tak i Gervinho på den måten mens ballen er i spill. Nå vet jeg ikke hva boka sier om slikt, men Gervinho var nede, Newcastle hadde ballen, om han mente å gi gult for filming i etterkant vet jeg ikke. Så skjer situasjonen, og Gervinho får rødt og Barton gult, selv om han også burde fått rødt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå