Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Fuckd up å holde på sånn av begge lag ja, men hadde faen meg vært fair med et rødt til hvert lag. Jepp, men tror du Gervinho hadde sagt til dommeren at han fortjente rødt, ikke gult om det var det han fikk? Endret 13. august 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 De gjør seg ut begge to. Begge filmer. De begge kunne fått rødt Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Frimpong er faen meg biff. Noe så jævlig også. Forøvrig: Hva skjer med Wenger sin elskov for Ramsey i denne kampen? Vår dårligste spiller, men allikevel får han spille 90 minutter mens Rosicky som er blant de mest ballsikre og har vært en av Arsenals beste blir tatt av. Kan diskuteres om at han var på gult, men tviler på at det var grunnen.. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Akkurat som Gamst i fjor, og vi klaget ikke på Gamst da. WOW! Er du seriøs? Kommer fra rette kjeften. Du elsker slikt, det er temperatur. Mener du virkelig at dette var akkurat det samme som Gamst i fjor? 1 Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Håper ikke dette er samme Frimpong som spilte i Viking. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Mener du virkelig at dette var akkurat det samme som Gamst i fjor? Hvor skrev jeg det? 1 Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Nå er jeg spent på Wenger.. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Akkurat som Gamst i fjor, og vi klaget ikke på Gamst da. WOW! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Akkurat som Gamst i fjor, og vi klaget ikke på Gamst da. WOW! Jepp. Har du blitt slått i magen før? 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Falt du så lett? Rett i bakken? 1 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 HVORFOR I HELVETE KLARER IKKE DJOUROU Å SENTRE!?!??!?!?!?! FY FUCKINGS FAEN 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Falt du så lett? Rett i bakken? Må se Gamst-situasjonen en gang til. Godt resultat. Gervinho-kortet vil bli klagd på. Endret 13. august 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Falt du så lett? Rett i bakken? Det var i mellomgulvet og ikke i magen. Og har du noen gang blitt slått rett i mellomgulvet når du ikke har vært klar over at slaget kommer? All luften i lungene dine blir slått rett ut og jeg skal love deg at det ikke er lett å holde seg på beina da. PS: Jeg kan ikke fordra Gamst Pedersen selv. 2 Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Vi skal være heldig som møter et Newcastle lag, med også en del problemer på ulike områder. Både sportslig og utenfor gressmatta. Vi kan klare poeng, men det er mye usikkerhet rundt laget og spillet. 4-3-3 / 4-5-1 Szczesny Sagna-Vermaelen-Djourou(Koscielny)-Gibbs Ramsey-Song-Rosicky Walctott-Persie-Gervinho * Hvordan vil midtbanen fungere? * Vil Walcott og Gervinho måtte ta for mye defensiv jobb, slik at vi ikke blir farlige nok fremover? * Har vi lært noe av alle våre feil på defensiv dødball? * Hvordan vil gutta gå ut, etter katastrofen siste halvdel av sist sesong? * Vil usikkerheten rundt Fabregas og Nasri påvirke de utpå banen? Uff, vi kunne hatt et helt annet utgangspunkt. Nå får man håpe han/de der oppe, vil være med oss fremover Tips: 0-0 Bra mannen, poeng til deg !! Og vi trenger spiss , caroll money wassup wassup ? Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 For all del, Barton burde kanskje vært utvist, men det burde faen meg Song vært og. Med andre ord, Newcastle fortjente et rødt kort, mens Arsenal fortjente to. SUCK IT! 1 Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Sa noe lurt i studio nå: skulle det ikke vært straffe til Arsenal da Barton går til angrep på Gervinho inne i feltet mens ballen fortsatt er i spill? 5 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Mellomgulv og mage er det samme om man ikke er medisinstudent. Poenget er at det var ingen som klagde på det, rødt er rødt uansett om man slår så hardt at spilleren får varige men eller om han bare så vidt føler fingrene touche kinnet.Toskete av Gervinho, og med det røde, oppførsel og filming er han ikke lenger en av mine favorittspillere. Ikke at det gjør ham noe, men yeah. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jeg koker over av sinne. Har sjeldent vært så forbanna på en fotballspiller som jeg er akkurat nå. Den måten Barton oppførte seg på i den situasjonen var hårreisende. Helt forbanna utrolig at han klikker på Gervinho på den måten fordi han filmer, for så å FILME SELV når Gervinho klapser til han. Jeg har rett og slett ikke ord. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Jeg koker over av sinne. Har sjeldent vært så forbanna på en fotballspiller som jeg er akkurat nå. Den måten Barton oppførte seg på i den situasjonen var hårreisende. Helt forbanna utrolig at han klikker på Gervinho på den måten fordi han filmer, for så å FILME SELV når Gervinho klapser til han. Jeg har rett og slett ikke ord. Han kunne stått oppreist, hadde fremdeles vært rødt kort. Flaut ja, men ingen forsjell på resultatet av Gervinhos handling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå