Gå til innhold

Kamptråd PL: Newcastle - Arsenal

Muggkaare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Barton er ikke en spiller som vanligvis svelger temperamentet sitt heller, blir spennende å se om han "tar igjen" :roll:

Så du forrige sesong? Han ble sparket ned og opplevde lignende gang på gang i utrolig mange kamper. Han tok aldri igjen. Eneste han gjorde feil forrige sesong er slaget mot Gamsten som var kvalmt og ekkelt.

Lenke til kommentar

Barton hadde sikkert fortjent det.

Har ingenting med saken og gjøre. Og han hadde EN stygg sak forrige sesong (mor Gamst), og det var det. Er rødt uansett!

Og, en quote fra en Arsenalsupporter fra et annet forum:

Latterlig, ja. Skal såklart være rødt kort. Der er vi heldige!
Endret av Necrosodomic Proctólogo
Lenke til kommentar

Så du forrige sesong? Han ble sparket ned og opplevde lignende gang på gang i utrolig mange kamper. Han tok aldri igjen. Eneste han gjorde feil forrige sesong er slaget mot Gamsten som var kvalmt og ekkelt.

Joda, jeg så forrige sesong. Men Barton er ikke trygg uansett mener nå jeg, derfor er det alltid spennende å se om han tar igjen, selv om det er sjeldent.

Lenke til kommentar

Hvorfor Arshavin ut? Jeg såg ikke førsteomgangen, men jeg vil heller at Ramsey skal ut enn Arshavin..

Helt enig angående Ramsey. Hadde et håp om at Walcott skulle erstatte han når andreomgangen ble sparket igang, men dessverre så skjedde ikke det. Dog syntes jeg Arshavin har vært nest svakest etter Ramsey, men hvis han hadde fått spilt sentralt i en omgang er jeg meget sikker på at han ville produsert noe spesielt.

Lenke til kommentar

Klarer ikke få noen sympati for en kar som Barton.

Akkurat det betyr ingenting. Rødt kort er rødt kort selv om du, jeg, eller noen andre ikke har sympati for den fyren.

Har ignen sympati for Gamst jeg heller, men jeg var også fremdeles kjapt oppe med å dømme Barton for det han gjorde mot Gamst, og påpekte at jeg HÅPTE at han fikk tre kamperskarantene for det han gjorde, selv om han er en av mine absolutt favorittspillere.

Endret av Necrosodomic Proctólogo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...