Benbjo Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Drømte at Arsenal tapte denne 3-0. Arsenal går inn i denne kampen med en enorm usikkerhet i troppen og elendig selvtillit etter å ha vunnet 4 kamper (2 var preseason) siden seieren mot Blackpool tidlig i april. Arsenals beste spiller forrige sesong, Wilshere, er ute med skade. Realistisk sett tror jeg Arsenal har muligheter til 1 poeng her med litt flaks, men da må midtbanen ha en god dag. Det finnes ikke mye kreativtet i trioen Ramsey - Song - Rosicky, noe vi så i preseason der laget falt sammen som et korthus der midtbanen ble dominert av motstanderen ved flere tilfeller. Stalltips: 2-1 til Newcastle. Barton, Ba og Vermaelen scorer. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Arsenal stiller med: ARSENAL: Szczesny; Sagna, Vermaelen, Koscielny, Gibbs; Song, Rosicky; Gervinho, Ramsey, Arshavin; van Persie. Walcott er ute sies det. Som fryktet blir det Ramsey - Song - Rosicky som er midtbanen vår. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Den midtbanen oser det klasse av... Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Jævla digg at Arshavin starter. Har en ekstremt optimistisk følelse angående Shava denne sesongen. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 benk: Fabianski, Traore, Frimpong, Walcott, Jenkinson, Oxlade-Chamberlain, Chamakh Ingen backup midtstopper? Spesielt... Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Faen, nå begynner jeg å bli klar for kamp. Har en dårlig følelse, så det blir nok tap. Men blir morsomt å komme i gang med en ny sesong. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Krul, Simpson, Saylor, Colo, Raylor, Barton, Tiote, Cabaye, Jonas, Ba, Shola. Subs: Forster, Williamson, Gosling, Obertan, Sammy Ameobi, Lovenkrands, Best Endret 13. august 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 benk: Fabianski, Traore, Frimpong, Walcott, Jenkinson, Oxlade-Chamberlain, Chamakh Ingen backup midtstopper? Spesielt... Djourou er på benken. Det er ikke Traore. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Herregud, jeg skjelver litt nå.. Er så klar for ny sesong, men frykter vi åpner katastrofalt. 30 minutter igjen!! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Krul, Simpson, Saylor, Colo, Raylor, Barton, Tiote, Cabaye, Jonas, Ba, Shola. Subs: Forster, Williamson, Gosling, Obertan, Sammy Ameobi, Lovenkrands, Best Gratulerer med seier. Barton, Tiote, Cabaye, Jonas kommer til ha ha midtbanen i lomma Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Kampen er helt åpen for min del. Men frykter tap mer enn jeg håper på seier. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Helt åpen kamp, som Gynekologen sier. Og jeg tror også på tap i dag. Savner Vuckic og Marveaux på benken. Håper ikke de er skadet igjen. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Er utrolig spent nå på hvordan dette kommer til å gå. Som alle nevner er dette meget viktige 3 poeng. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Kommentatorene på min stream pratet om fjorårets 4-4 kamp, og nevner BOOM BOOM CHEIK CHEIK THE ROOM's mål. Får frysninger bare av at folk nevner det. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Tidenes beste øyeblikk. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Kom igjen, Magpies. Gjør dagen komplett. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Tett kampprogram? Alle i PL har jo kampprogram på 1 kamp uken. Jeg VET at kampen ender 3-1 til Arsenal. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 1-4 Ba scorer trøstemål på overtid og kommentatorene spøker med at de ikke vil greie samme opphenting som ifjor. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 SPillerne kommer ut av tunnelen. Frysninger!!!!! Jeg VET at kampen ender 3-1 til Arsenal. Du VET mye rart du? Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Er så altfor, altfor nervøs nå. BLir sikkert tap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå