Xanman Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 En ting jeg glemte å nevne tidligere i tråden; Frimpong er et BEIST. Hvis vi ikke henter forsterkninger i hans posisjon, håper jeg at han kan vikariere i Songs fravær. Han har i hvert fall fysikken til å lykkes i PL, det er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 En ting jeg glemte å nevne tidligere i tråden; Frimpong er et BEIST. Hvis vi ikke henter forsterkninger i hans posisjon, håper jeg at han kan vikariere i Songs fravær. Han har i hvert fall fysikken til å lykkes i PL, det er det ingen tvil om. Jeg fikk en svak reisning da han tok av seg skjorta... 1 Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Nye sveisen til Barton var krise. Hipstershit. Og situasjonen er så komplisert at jeg ikke har peil. Rødt kort på begge er ihvertfall det jeg mener. Straight out of Grünerløkka! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 En ting jeg glemte å nevne tidligere i tråden; Frimpong er et BEIST. Hvis vi ikke henter forsterkninger i hans posisjon, håper jeg at han kan vikariere i Songs fravær. Han har i hvert fall fysikken til å lykkes i PL, det er det ingen tvil om. Som tidligere hobbybygger vil jeg si at han er den best trente PL spilleren jeg noengang har sett. Veldig bra proprosjoner og imo en perfekt størrelse. Hverken for stor eller for liten. Imponert over skuldrene/armene som var langt over snittet fotballspillere jeg vanligvis hører folk kalle muskuløse. Skal dog sies at han var relativt lav. Satt å spiste kyllingburger når han kom innpå, likte det dårlig. 2 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 14. august 2011 Del Skrevet 14. august 2011 Fittekamp, rett og slett. Ingen fortjente noe slags form for poeng. Dog koselig å se at vi har stålkontroll på Newcastle hele veien da, selv om vi skaper fuck all selv omtrent. Barton er selvsagt en innavla idiot, men det Song gjør tidligere er like idiotisk. Begge skulle selvsagt vært sendt av. Straffe skal vi selvsagt ha, selv om Gervinho filmer. Dommeren gir Newcastle fordel av ballen og bestemmer seg for å ikke gi Gervinho gult kort, hvorfor vet jeg ikke. Kanskje fordi det var litt kontakt, eller kanskje fordi det sjeldent blir gitt gult for filming. Til dere som mente på at det hadde blitt feil å gitt Arsenal straffe fordi Gervinho filma i forveien, og at vi da ville dratt "utnytte" av filminga. Spiller ingen rolle, Barton oppfører seg som en fuckings idiot og skal ha sin straff. Mannen minner om en av de typene som springer rundt i EDL. Fuckings retard. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå