Maefteda Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Det ble ikke dømt filming på den der, så det blir irrelevant i forhold til om det er straffe eller ikke etterpå. Det betyr like mye som situasjonen der Song ikke fikk rødt. Endret 13. august 2011 av Maefteda 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Det betyr like mye som at Song ikke fikk rødt kort mener du? Vet du forresten om dommeren mente å gi Gervinho gult kort i etterkant? Endret 13. august 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hva mener du? Song burde fått direkte rødt på stemplingen, og hadde i tillegg gult fra før. Kunne godt brukt Song som unnslapp rødt som eksempel. Den har like mye med straffedebatten å gjøre som filmingen til Gervinho i forkant. Ingenting. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Jeg skrev feil, redigerte det til Gervinho. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Enig med Alt-Ctrl og Maefteda. Et lag skal jo selvfølgelig ikke dra nytte av en forseelse de selv gjør. Det strider jo mot all fornuft og logikk. Det ble ikke blåst for filming av Gervinho, og ballen var i spill. Ergo skal Bartons forseelse behandles uavhengig av hva Gervinho har gjort i forkant. At det skulle vært straffe og rødt kort i den situasjonen er like klart som at Arsenal burde avsluttet med 9 mann. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Det ble ikke blåst for filming av Gervinho, og ballen var i spill. Hva om han tenkte å gi Gervinho gult kort for filming, men ikke gjorde det siden Newcastle hadde ballen? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Det faktum at det er Newcastle som kontrollerer ballen kan jo ikke brukes til å gi en mildere straff, det gir ingen mening. Som sagt. Om det deles ut slag mens ballen er i spill skal det deles ut rødt kort og det skal dømmes frispark/straffe, uavhengig av hvem som kontrollerer ballen og hvor ballen befinner seg. Du glemmer en viktig ting, og det er filmingen som kvalifiserer til gult i forkant. Dette står det nok ingenting om i dommerboka, siden det er såpass spesielt. Jeg trodde vi snakket om den tenkte situasjonen. Men nei, jeg har ikke glemt filmingen da jeg tross alt har kommentert det for flere sider siden. Endret 13. august 2011 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Det ble ikke blåst for filming av Gervinho, og ballen var i spill. Hva om han tenkte å gi Gervinho gult kort for filming, men ikke gjorde det siden Newcastle hadde ballen? Det blir litt sånn hvisomatte dersomatte. Dessuten skal ikke det ha noe å si. Man skal dømme frispark om det er en forseelse, uavhengig av om man avventer et gult kort fra en tidligere situasjon. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Det ble ikke blåst for filming av Gervinho, og ballen var i spill. Hva om han tenkte å gi Gervinho gult kort for filming, men ikke gjorde det siden Newcastle hadde ballen? Filming blåses det gult kort for med en gang, gjør man ikke? piersmorgan Piers Morgan @ @Joey7Barton you and Song should have been sent off for those haircuts alone... Hater Piers Morgan, men han har noen bra replikker på twitter. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Nye sveisen til Barton var krise. Hipstershit. Og situasjonen er så komplisert at jeg ikke har peil. Rødt kort på begge er ihvertfall det jeg mener. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Piers Morgan er en cunt av dimensjoner. Nekter av prinsipp å følge han på tross av noen gode replikker. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 "Følger" han ikke jeg heller. Men nå er jeg svært lite på twitter. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Arsenal er så elendig at de må spille stygt mot Newcastle, NEWCASTLE for å dra inn 1 poeng... Wendelinho er så spesiell at han må dobbeltnicke på Diskusjon.no, PÅ DISKUSJON.NO. Jeg skal gjøre alt jeg kan for å prøve å forstå deg... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Er ingen fan av Piers Morgan selv, men det er alltid like gøy når han totalt overkjører idioter som Barton på Twitter. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Hater Piers Morgan og alle tweetene hans, men de holder så høy klasse hver eneste gang at det er vanskelig å ikke le. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Piersy er konge. Digger fyren! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Er ingen fan av Piers Morgan selv, men det er alltid like gøy når han totalt overkjører idioter som Barton på Twitter. Har nå sett Barton overkjøre ham før. Selv Owen har overkjørt PM. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 De gangene jeg har sett Barton og Morgan "diskutere", har Morgan alltid kommet vinnende ut av det. Nå følger jeg ingen av dem, så jeg får ikke med meg alt. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Er ingen fan av Piers Morgan selv, men det er alltid like gøy når han totalt overkjører idioter som Barton på Twitter. Selv Owen har overkjørt PM. Owen er liten av vekst, men han er nok en av de mer intelligente av de som bruker Twitter. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Nå virker fåtall av de som bruker Twitter spesielt intelligente, Barton inkludert. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå