Gå til innhold

Kamptråd PL: Newcastle - Arsenal

Muggkaare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med Alt-Ctrl og Maefteda. Et lag skal jo selvfølgelig ikke dra nytte av en forseelse de selv gjør. Det strider jo mot all fornuft og logikk. Det ble ikke blåst for filming av Gervinho, og ballen var i spill. Ergo skal Bartons forseelse behandles uavhengig av hva Gervinho har gjort i forkant. At det skulle vært straffe og rødt kort i den situasjonen er like klart som at Arsenal burde avsluttet med 9 mann.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det faktum at det er Newcastle som kontrollerer ballen kan jo ikke brukes til å gi en mildere straff, det gir ingen mening.

Som sagt. Om det deles ut slag mens ballen er i spill skal det deles ut rødt kort og det skal dømmes frispark/straffe, uavhengig av hvem som kontrollerer ballen og hvor ballen befinner seg.

Du glemmer en viktig ting, og det er filmingen som kvalifiserer til gult i forkant. Dette står det nok ingenting om i dommerboka, siden det er såpass spesielt.

Jeg trodde vi snakket om den tenkte situasjonen.

Men nei, jeg har ikke glemt filmingen da jeg tross alt har kommentert det for flere sider siden.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Det ble ikke blåst for filming av Gervinho, og ballen var i spill.

Hva om han tenkte å gi Gervinho gult kort for filming, men ikke gjorde det siden Newcastle hadde ballen?

Det blir litt sånn hvisomatte dersomatte. Dessuten skal ikke det ha noe å si. Man skal dømme frispark om det er en forseelse, uavhengig av om man avventer et gult kort fra en tidligere situasjon.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det ble ikke blåst for filming av Gervinho, og ballen var i spill.

Hva om han tenkte å gi Gervinho gult kort for filming, men ikke gjorde det siden Newcastle hadde ballen?

Filming blåses det gult kort for med en gang, gjør man ikke?

piersmorgan Piers Morgan

@

@Joey7Barton you and Song should have been sent off for those haircuts alone...

Hater Piers Morgan, men han har noen bra replikker på twitter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...