Muggkaare Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) VS 13.02.2011 18:30 St James' Park TV: TV2 PL 1 Endelig er det klart for sesongåpning i Premier League, og Newcastle får en vanskelig jobb når Arsenal kommer på besøk. For en Newcastlesupporter var begge fjorsesongens kamper to av sesongens store høydepunkter, og man kan som Newcastlesupporter ikke annet enn å håpe at laget skal vise samme vilje som fjorårets andreomgang i kampen på eget gress. Som Arsenalsupporter håper man vel på en revansje, siden det over to kamper forrige sesong kun ble et poeng, mot et Newcastle som tross alt endte opp på 12. plass. Det er vanskelig å forutse hvordan kampbildet kommer til å bli, ikke bare pga sesongstart og fjorårets kamper, men også fordi det er usikkert om Newcastle er styrket eller svekket etter sommerens salg og kjøp. Arsenal ser for meg klart svekket ut, men har på papiret fremdeles et veldig sterkt lag. MULIG LAGOPPSTILLING: Tim Krul Danny Simpson - Steven Taylor - Fabricio Coloccini - Ryan Taylor Joey Barton - Cheick Tiote - Yohan Cabaye - Jonás Gutiérrez Dan Gosling Demba Ba Wojciech Szczesny Bacary Sagna - Laurent Koscielny - Thomas Vermaelen - Kieran Gibbs Aaron Ramsey - Alex Song Theo Walcott - Tomas Rosicky - Gervinho Robin van Persie ONE TO WATCH: NEWCASTLE: Yohan Cabaye. Ankom Newcastle fra Lille i sommer og skal være ballfordelen på et mer spillende Newcastle lag denne sesongen. ARSENAL: Gervinho. Klubbkamerat med Cabaye inntil i sommer. Ivorianeren besitter fart og dribleferdigheter av øverste klasse og blir en spennende tilvekst i Premier League. Cabaye og Gervinho Mitt tips: 2-1 Gosling, Ba, van Persie. Endret 12. august 2011 av Ginecólogo Necrolamedor 4 Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Knall, Ginecólogo Necrolamedor. Er så sinnsykt spent nå. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) 2-1, Newcastle. Gervinho åpner ballet i første omgang, før Arsenal kuker det til og taper den første kampen. Endret 12. august 2011 av MartinF Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Jeg har selv tippet 2-1 til Newcastle. Har vel ikke heeelt trua, men uansett. Gleder meg veldig til å se Cabaye i aksjon. Håper også å se Gosling, Marveaux eller Vuckic i løpet av kampen. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Nazi-viktig kamp for oss. Vanvittig viktig. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Wojciech Szczesny Bacary Sagna - Laurent Koscielny - Thomas Vermaelen - Kieran Gibbs Aaron Ramsey - Alex Song Theo Walcott - Tomas Rosicky - Gervinho Robin van Persie Mulig at Shava tar plassen til Rosicky. Dette blir en ufattelig viktig kamp. Vi har et vanskelig og tett program fremover, så det er helt nødvendig at vi tar tre poeng. Jeg er sikker på at spillerne er gira på å overbevise kritikerne om at de blir å regne med i årets sesong. Dessuten er førsteelleveren vår flere hakk over Newcastles førsteellever på papiret. Dette blir ikke på noen måte en lett kamp, men Newcastle er et "nedre halvdelen av tabellen"-lag, mens vi er et lag som kjemper i teten. Derfor forventer jeg at vi tar tre poeng i morgen. Endret 12. august 2011 av Le Professeur 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Gleder meg! Satser på reprise fra i fjor! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Tipper vi vinner 3-1. RvP, Ramsey og Gervinho scorer. 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 1-1. 1x Gervinho, 1x Cabaye. Gleder meg som faen. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 En overbevisende seier vil uten tvil være viktig for å skaffe Wenger albuerom, og spillerne den selvtilliten de trenger for å gjennomgå kanskje den mest kritiske måneden i klubbens historie. Starter sesongen med min signaturgjetning, nemlig 4-1 til gutta. Walcott, RvP, RvP, Sagna. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Oppdatert førstepost. Fortjener masse ros. 4 Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Veldig bra førstepost, søta. Håper forresten at Newcastle stiller med det laget der. Ser veldig spennende ut. Men er litt usikker på Gosling. Kan han brukes i den rollen der? Edit: Det kan han helst ikke. Ut med Gosling og inn med Marveaux, så hadde det sett sykt spennende ut. Men regner med at det blir Ameobi eller Best på topp sammen med Ba, istedet for en hengende spiss. cyoungdailymail: Joey Barton to start tommorow CaulkinTheTimes melder at Krul trolig starter i mål. Høres bra ut! Endret 12. august 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 0-6 Gervinho x3 Rvp x2 Rosicky Neida, tror ikke det blir helt plankekjøring, men det er viktig å beholde troen. Vi kan klare dette lett om vi bare vil. Det kan fort bli et tap i denne kampen og det kommer til å ha utrolig mye å si for selvtilliten i laget og hvordan vi opptrer i de neste kampene. Kampen er rett og slett dødsviktig. Oppi all pessimismen som foregår er det noe i meg som tror at vi skal greie det i morgen. Keep the faith. 2 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Arsenal 3-1 RVP x2 og Rosicky. Rvp scorer i sin 10ende bortekamp på rad. EDIT: for øvrig, meget bra kamptråd. Endret 12. august 2011 av cfthompson Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Dette lukter det uavgjort av. Jeg er realistisk og tipper 1-1 Alle må tippe resultat i sin post og han som vinner får masse forum kos ! Heia Newcastle Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 1-4 Ba - RvP, Walcott, Gervinho, Vermaelen Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 0-3 blir det etter jeg så inn i krystallkulen min nettopp Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Gleder meg til kampen i dag! Tipper 1-1 Ba og RvP som målscorere. Lenke til kommentar
VictoriaConcordiaCrescit Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Vi skal være heldig som møter et Newcastle lag, med også en del problemer på ulike områder. Både sportslig og utenfor gressmatta. Vi kan klare poeng, men det er mye usikkerhet rundt laget og spillet. 4-3-3 / 4-5-1 Szczesny Sagna-Vermaelen-Djourou(Koscielny)-Gibbs Ramsey-Song-Rosicky Walctott-Persie-Gervinho * Hvordan vil midtbanen fungere? * Vil Walcott og Gervinho måtte ta for mye defensiv jobb, slik at vi ikke blir farlige nok fremover? * Har vi lært noe av alle våre feil på defensiv dødball? * Hvordan vil gutta gå ut, etter katastrofen siste halvdel av sist sesong? * Vil usikkerheten rundt Fabregas og Nasri påvirke de utpå banen? Uff, vi kunne hatt et helt annet utgangspunkt. Nå får man håpe han/de der oppe, vil være med oss fremover Tips: 0-0 Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Endelig er vi i gang! Har tro på en 2-1 seier, med mål av Ba og Barton. Walcott putter nok et i den andre enden. Endret 13. august 2011 av Are.......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå