Gavekort Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Ligger nok i at de vil uttrykke sine feminine sider, og deretter etterligner typiske jåle-jenter. Det er nok mer en kulturell ting. Lenke til kommentar
Clarkson Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Det er en sosiolekt som har utviklet seg som en måte å føle tilhørighet til en gruppe når man har følt seg utstøtt eller stigmatisert av resten av befolkningen. Nå som homoseksualitet blir mer og mer akseptert er denne sosiolekten i ferd med å forsvinne, rett og slett fordi homoseksuelle mer og mer kan leve normale liv og ikke lenger trenger å fronte seksualiteten sin som en forsvarsmekanisme. Sosiolekten til 'rapperne' er derimot så tilgjort og fake at jeg vrenger meg hver gang jeg hører noen av dem. 1 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 Skruller er rimelig irriterende, ja. Synes å ha hørt at det nærmest er en intern konkurranse om hvem som kan være mest ekstrem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg