0o0ls Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Jeg har kjøpt meg Motorola DEfy og lurer på et par ting. Når jeg mottar sms og noen har skrevet bokstaven B får jeg opp smiletegnet (smiletegn med solbriller) og når de sender smiletegnet :-) får jeg opp :-(. Noen som vet hvordan jeg får ordnet det? Endret 29. august 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
RuneON Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg har kjøpt meg Motorola DEfy og lurer på et par ting. Når jeg mottar sms og noen har skrevet bokstaven B får jeg opp smiletegnet (smiletegn med solbriller) og når de sender smiletegnet :-) får jeg opp :-(. Noen som vet hvordan jeg får ordnet det? Har samme problem, med samme telefon. Jeg kjenner også 2 til som har det. Ingen av oss har funnet noen løsning på dette. Blir liksom vandt til det Lenke til kommentar
Hamram Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Jeg har akkurat samme problem med en Defy Plus, oppgradert med siste sw-versjon. Har noen funnet en løsning på dette snodige problemet? På min telefon er det kun med norsk språk at problemet kommer fram. Dansk, engelsk eller svensk funker fint. Noen flere med samme problem..? Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Er det ikke bare å ta i bruk et annet SMS-program som f.eks. GOSMS? Lenke til kommentar
Hamram Skrevet 27. mars 2012 Del Skrevet 27. mars 2012 Nope... Et annet program gir deg bare en et annet brukergrensesnitt. Stor "B" blir fortsatt til en litt deppa smiley... Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Bruker du Go Sms så har den egne smile ikoner som brukes, og en stor B alene skal vel ikke vise noe smiletegn?? Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Interessant... Eg har hatt same problemet på min Motorola Defy lenge, men då eg kontakta Motorola si kundestøtte så fekk eg dette svaret: Dear Mr *****, We would like to confirm that we have tested a Scandinavian Defy with the same software and the issue was not present. Eg fekk beskjed om at eg skulle prøve å nullstille telefonen, så ville problemet forsvinne. Dette har eg ikkje gjort, då eg tykte det vart for mykje styr for eit såpass lite problem. Men no når eg ser denne tråden her så trur eg sanneleg eg skal ta kontakt med dei att. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Ei lita oppdatering: Eg sendte E-post til Motorola sin support, og etter eit par rundar att og fram med informasjon så fekk eg denne: Dear Mr *****, Thank you for contacting Motorola. After escalating your case to technical support they have passed information about the issue along to Motorolas engineers. At this time the only option is to use a different system language. We apologize for any inconveniance. Så får me sjå om dei klarar å få ut ei oppdatering etter kvart som fiksar dette, då! Lenke til kommentar
jsw Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Manglende internett: Da kupper jeg denne tråden da jeg har Motorola-brukere her..... På min Defy+ får PC'n ingen tilkobling til internett når jeg setter telefonen opp som mobil HotSpot. Dette gjelder både med wireless og USB. Den kobler seg opp mot PC'n, men altså ingen tilgang til internett. Har prøvd mot flere (5!) PCer, samme resultat. PC-klinikk prøvde seg også: De sa det skal virke nå, du er jo på nett med telefonen og alle innstillinger er riktig. Men nei... Har siste software. Lyder dette kjent? Noen kommentarer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå