eevee Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hei Vet ikke om jeg har postet dette innlegget på riktig plass, så gjerne flytt den hvis det er feil. Har nettopp fått meg ny MacBook Air 11,6" og vil laste ned en nedlastningsprogram for musikk, men hvilket. Har latt limewire og andre virusprogrammer, men har hørt at det ikke er bra for pcen. Har spotify premium, men ønsker å ha noe musikk "fast" på Ipoden min. Hvilket er å anbefale? Lenke til kommentar
eevee Skrevet 12. august 2011 Forfatter Del Skrevet 12. august 2011 Jeg vil laste ned ikke høre på de via for eksampel spotify eller Wimp? Er Wimp nedlastningsprogram? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Med spotify kan du nedlaste musikken på mobilen. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 (endret) Jeg vil laste ned ikke høre på de via for eksampel spotify eller Wimp? Er Wimp nedlastningsprogram? De har litt på CDON, Telenor... http://mp3.platekompaniet.no/site/web3/view.ftl?page=index Er ikke for mange steder du kan laste ned musikk. Endret 12. august 2011 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå