Gå til innhold

Noen som vet om gratis pizza bestillings program\sted?

00peiling

Anbefalte innlegg

Var ikke sikker på hvor jeg skulle poste denne, men jeg prøver her likevel. Driver liten pizza\kinamat sjappa. Tenker å begynne med utkjøring, men har ikke bestlingsprogrammet. Noen som vet om noen gratis nedlasting sted? Å kjøpe er svindyrt. Noe å anbefale?

1000 takk for hjelpen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra at det finnes noen pizzafolk på dettet forum. Det sier seg selv at måten dere gjør det på er både gameldags og lite effektiv. Dessuten er det store muligheter for svinn. Data registert salg er vanskelig å "kødde" med.

Håper noen kommer med forslag snart.

Lenke til kommentar

Det er ganske enkelt og det kan gjøres ganske komplisert. Det heter seg jo, jo mer sukker man putter jo bedre\søtere blir det.

Jeg tenkete egentlig ikke å få utviklet programmet, da det av erfaring blir ganske dyrt etter hvert. Uten at resultatet nødvendigvis blir så god som man ønsker. Det betyr ikke at jeg trenger å ha rett. Derfor kan det selvfølgelig være lov å prøve seg, særlig for de som liker både utfordringer og penger å tjene.Egentlig tenkte jeg vel mer på om det finnes noen gratis program der ute på nettet? Det finnes jo masse andre all slags programmer.

Uansett det handler om 4 faser:

1. regsitrering av kunde firma\ptivat eller ta frem registrete kunder der deres telefonnummer er deres kundenummer. skal maten til den faste kunde adressen eller der kunden er på besøk idag? altså to adresse felt

2. registering av bestiling\ordre med begrenset vare database

3. betalings\oppgjørsmåte\ hentes eller kjøres?

4. utkjøring med 3 slipper kjøkkenet\sjåføren\kunden dere kunde adresse har automatiske en kartreferanse

+

pluss endel til som adresse+gate\vei register, firma kreditsalg, tidligere kjøpt register, hvilken avdeling ordren skal til? om den avdeling er stengt hvilken nabo alternativ avdeling ordren skal til.......

Endret av 00peiling
Lenke til kommentar

Er ikke altfor store jobben det der - om noen vil lage programmet.

Men, det er kanskje best å velge noe som er basert på webteknologi.., da kan du enklere vise kart fra karttjenester, når du har oppgitt en eller flere detaljerte kartreferanser og/eller kjøreinstrukser.

Lenke til kommentar

Fant denne:

Free POS Pizza (Free/Lite)

De har visst også en betalingsversjon hvis det skulel være interessant.

Betalingsversjon (Full versjon)

denne var ganske interesant. skulle ønske den ble oversatt til norsk. faktisk kan noen her tjene en del penger på nettopp å ta agenturet på den og oversette. det finnes mange (varm)mat steder som ikke har noen data programm i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...