stigfjel Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 I går var jeg på en date med en jente. Det positive er at jeg synes stemningen var bra (tror også hun gjorde det), og det ble litt flørting på slutten. Hun så en del på meg, tildels kopierte bevegelser jeg gjorde, fiklet en del med håret da vi satt på kaféen, og jeg fikk en klem av henne da vi sa ha det til hverandre. På den andre siden, det ble ikke nevnt muligheter for et nytt møte da vi skulle gå hver vår vei. Hun måtte også hjem fordi hun sa hun hadde følt seg litt slapp hele uka. Siden det var jeg som ba henne ut, tok jeg regningen. Så kommer spørsmålet: hvor lenge skal jeg eventuelt vente på at hun sender en melding før jeg enten sender, eller glemmer hele greia? Det er lenge siden jeg var på en date, så er litt utdatert på dette området. Jeg har egentlig lyst til at det er hun som skal ta litt initiativ nå. Lenke til kommentar
Dignam Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Vente lenge med å spørre om ny date er utdatert. Ikke vent så og så mange dager. Send en melding / ring idag/imorgen og si du hadde det kjekt og at du lurte på om hun var interessert i å møtes igjen. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Har du lyst til å sende henne en melding så gjør du det, drit i regler og annen viss vass. Du må gjøre det som føler komfertabelt for deg! 2 Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 (endret) Det er lenge nok nå, men ikke spør om en ny date ennå. Det kan ikke være sånn at hver gang du kontakter henne, er det for en ny date. Bare send henne en melding om at du hadde det fint, og bare småprat etter det. Hvis hun er av jentene som bruker evigheter på å svare på meldinger, be henne om å gi deg henens MSN, sånn at dere kan prate utenom datene. Sa noen dager senere kan du be om en ny date. Men ikke følg det jeg sier bokstavelig. Hvis du er for nervøs til å gjøre noe som helst, er det verre. Bare kontakt henne. Ikke tenk så mye på hva som vil komme til å skje, det er mange jenter her i verden. Endret 13. august 2011 av Camlon Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Du trenger ikke si at du hadde det fint på daten heller. Det er allerede underforstått om du viser videre interesse. Det du burde passe på er at det ikke er du som alltid tar initiativet og jager, la hun føle at hun må jage deg litt også. Bare start en vanlig samtale også kan du nevne at du kunne tenke deg å treffe hun igjen hvor du foreslår både tid og sted. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Ja, da er det mandag, og jeg har fremdeles ikke hørt noe fra henne. Da er det kanskje for sent? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Neeeeeei, send melding hvis du vil! Regler og alt vil bare forvirre deg og forpurre alt. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Ja, da er det mandag, og jeg har fremdeles ikke hørt noe fra henne. Da er det kanskje for sent? Neida. Sannsynligheten er dessuten ikke liten for at hun sitter og tenker akkurat det samme som deg. Just saying Send en melding eller ring hun. Det er bare sånn du finner ut av det. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Sannheten er vel den at jeg egentlig ikke er så veldig motivert til å sende en melding. Og når jeg ikke har hørt noe på 3 dager, er det vel rimelig klart hva hun synes... Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Sannheten er vel den at jeg egentlig ikke er så veldig motivert til å sende en melding. Og når jeg ikke har hørt noe på 3 dager, er det vel rimelig klart hva hun synes... .. og når hun ikke har hørt fra deg på 3 dager er det vel klart hva hun tror DU synes? 1 Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Sannheten er vel den at jeg egentlig ikke er så veldig motivert til å sende en melding. Og når jeg ikke har hørt noe på 3 dager, er det vel rimelig klart hva hun synes... .. og når hun ikke har hørt fra deg på 3 dager er det vel klart hva hun tror DU synes? Tja, jeg hørte ikke noe "prates/ses senere" fra henne da vi skulle gå hvert til vårt, og jeg syntes vel at det var hennes oppgave å sende melding, siden jeg tross alt ba henne ut. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Sannheten er vel den at jeg egentlig ikke er så veldig motivert til å sende en melding. Og når jeg ikke har hørt noe på 3 dager, er det vel rimelig klart hva hun synes... .. og når hun ikke har hørt fra deg på 3 dager er det vel klart hva hun tror DU synes? Tja, jeg hørte ikke noe "prates/ses senere" fra henne da vi skulle gå hvert til vårt, og jeg syntes vel at det var hennes oppgave å sende melding, siden jeg tross alt ba henne ut. Såklart, det er ikke sikkert hun vil møtes igjen, men er ikke sikkert hun føler det er sin oppgave å sende melding heller. Uannsett, hvis du aldri kommer til å se denne jenta igjen hvis du ikke sender melding, har du ingenting å tape på å gjøre det hvis du er intresert. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 15. august 2011 Forfatter Del Skrevet 15. august 2011 Såklart, det er ikke sikkert hun vil møtes igjen, men er ikke sikkert hun føler det er sin oppgave å sende melding heller. Kan godt være, jeg aner ikke. Har jo bare møtt henne en gang. Uannsett, hvis du aldri kommer til å se denne jenta igjen hvis du ikke sender melding, har du ingenting å tape på å gjøre det hvis du er intresert. Kommer ikke til å se henne hvis jeg ikke sender melding, nei. Men samtidig er jeg usikker på om jeg ønsker et nytt møte. Det at det ikke ble hintet til videre kontakt da vi sa hadet til hverandre, og at jeg ikke har hørt noe fra henne synes jeg taler for at hun ikke er så interessert. Og, rart med det, hvis jeg føler at en jente ikke er interessert, så daler interessen min også. 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Har du lyst til å sende henne en melding så gjør du det, drit i regler og annen viss vass. Du må gjøre det som føler komfertabelt for deg! She said it Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Tja, jeg hørte ikke noe "prates/ses senere" fra henne da vi skulle gå hvert til vårt, og jeg syntes vel at det var hennes oppgave å sende melding, siden jeg tross alt ba henne ut. Hvorfor er det hennes jobb? Det var f.eks. en jente som aldri tok initiativ til å møte meg, men likte meg forsatt. Hun sa alltid ja, når jeg ba henne ut og hun kunne komme. Du skrev i første emnet at dere hadde en god stemning og dere flørtet med hverandre. Da er det forsatt gode muligheter. Ikke ha slike mørke tanker. Den eneste grunnen til at du ikke skal ta videre kontakt, er om du ikke liker henne. Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Jenter tenker akkurat det samme som du! Send en melding Det skader ingen. Hun venter kanskje på at du skal sende enda en melding? Jeg hadde nok venta på det iaf ut i fra det du skriver i førstepost. Endret 16. august 2011 av triha Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 (endret) Den som intet våger, intet vinner. skal du sitte der å være feig, så treffer du henne trolig ikke igjen. det verste som skjer er at hun sier "nei", og du får en bekreftelse at hun ikke er interessert. then again, er jo også godt mulig hun sier "ja", og dette er starten på en større vakker ting. du vet hva du har å gjøre, håper bare du presterer å gjøre det. edit: er så utrolig mye jeg angrer på at jeg aldri gjorde i mine yngre år(jeg er 25). så i dag lar jeg aldri sjanser som dette gå fra meg. så slipper jeg og sitte full av anger å synes synd på meg selv pga jeg ikke turte. Endret 16. august 2011 av Sangesland Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 16. august 2011 Forfatter Del Skrevet 16. august 2011 Sendte henne en melding tidligere i kveld, noe a'la "hei. håper du hadde det koselig forrige torsdag. hvordan var helgen?". Nå har det gått noen timer, har ikke hørt noe. 1 Lenke til kommentar
fnats Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Ikke tenk noe særlig over at det tar tid før hun svarer, er nok en grunn til det. Uansett har du nå forsøkt å ta initiativ, så du har hvertfall prøvd. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 hvertfall positivt at du sendte mld. good boy 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå